سوالات متدوال در مورد لیپوماتیک

سوالات متدوال در مورد لیپوماتیک

لیپوماتیک، یکی از پرطرفدارترین عمل ها در زمینه جراحی زیبایی ، به منظور فراهم آوردن لاغری موضعی در مناطق خاصی از بدن فرد که بافت های چربی تجمع یافته است، می باشد. بنابراین حذف چربی های و شکل دهی به بدن و سفت شدن پوست با دستگاه Lipomatic تایید شده توسط FDA انجام می شود. نام این دستگاه از فناوری مورد استفاده در این روش گرفته شده است.

در زیر می توانید پاسخ به سوالات متداول در مورد مزایای استفاده از لیپوماتیک در مقایسه با روش های دیگر، در کدام مناطق قابل اجرا و نحوه انجام آن است، پیدا کنید.

سوالات متدوال در مورد لیپوماتیک

تفاوت بین لیپوماتیک و لیپوساکشن چیست؟

به زبان انگلیسی، lipo به بافت چربی اشاره دارد و ساکشن به معنی مجسمه سازی و حکاکی است. در این راستا، اصطلاح لیپوساکشن به این معنی است که چربی های بدن فرد در نسبت زیبایی شناسی خاصی شکل می گیرند. لیپوساکشن به فرایند و روش اولیه اشاره دارد که شامل برنامه ریزی خاصی از بدن است که توسط بیمار تحت نظارت جراح به دست می آید، در حالی که لیپوماتیک روشی است که امکان تحقق درمان را از طریق دستگاه فراهم می کند. این واقعیت که تزریق لیپوماتیک توسط جراح انتظارات بیمار و ساختار آناتومی را ارزیابی می کند، عامل مهمی در دستیابی به نتایج مثبت بصری است.

 

برنامه لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

پس از به اشتراک گذاشتن انتظارات زیبا شناختی بیمار، با توجه به ارزیابی های جراح، قسمت هایی که لیپوماتیک انجام می شود و مقدار بافت چربی مورد نظر که برداشته می شود تعیین شود. تصمیم برای انجام کار با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی باید در مرحله برنامه ریزی انجام شود. با لیپوماتیک ، که یک دستگاه با مکانیزمی است که می تواند به عنوان لوله های ارتعاشی توصیف شود، سلول های چربی مطابق با هدف اصلی برنامه نابود می شوند و توسط سیستم مکش در دستگاه با جذب از بدن خارج می شود.

به استثنای طیف گسترده ای از برنامه های لیپوماتیک که همزمان در چند قسمت انجام می شود، بیمار می تواند در همان روز یا حتی چند ساعت پس از اتمام روند، به خانه بازگردد. بسته به دامنه کاربرد و ویژگی های ساختاری شخص، فرد می تواند در مدت 2-1 هفته پس از لیپوماتیک، به کار و زندگی اجتماعی خود بازگردد. همانند سایر توصیه های پزشکی ، بیمار، با توجه به توصیه هایی که از طرف متخصص ارائه می شود می تواند مانع از ریسک های پس از عمل شود.

 

اثر کاربرد لیپوماتیک چقدر طول می کشد ؟

کاهش چربی با لیپوماتیک بعد از عمل، می تواند با سلول های چربی جدیدی که به علت تغذیه نامناسب و داشتن یک شیوه زندگی بی تحرک به بدن آورده می شود بازیافت شود. به منظور حفظ کاهش چربی به دست آمده از لیپوماتیک و حفظ ظاهر مطلوب، داشتن یک شیوه زندگی سالم که شامل تغذیه مناسب و ورزش منظم است ، بیشترین توصیه جراحان پس از درخواست به بیماران است. از دست دادن چربی که توسط لیپوماتیک انجام می شود، می تواند با یک شیوه زندگی که باعث تشکیل سلول های چربی جدید و غلظت این سلول های چربی نمی شود، یک اثر پایدار داشته باشد.

 

چه افرادی می توانند لیپوماتیک انجام دهند؟

قبل از درخواست لیپوماتیک برای افرادی که بالاتر از 18 سال سن دارند، جراح بیمار را معاینه می کند و تعیین می کند که انجام این کار خطری برای سلامتی فرد دارد یا نه. با توجه به مشکلات سلامتی فرد، پاسخ به اینکه آیا بیمار مانعی دارد یا خیر، باید توسط جراح تشخیص داده شود.

 

لیپوماتیک مناسب کدام قسمت های بدن است؟

Lipomatic را می توان تقریبا در تمام مناطق بدن استفاده کرد. بسته به چربی منطقه ، تراکم چربی و قسمت هایی که از نظر زیبایی در ظاهر فرد ناراحتی ایجاد می کند، از لیپوماتیک در قسمت هایی مانند ران، باسن، پاها، قسمت داخلی پاها، بازوها، شکم و سینه استفاده می شود.

سوالات متدوال در مورد لیپوماتیک

مقدار چربی تخلیه شده با استفاده از لیپوماتیک

تصمیم گیری در مورد تخلیه مقدار چربی با استفاده از لیپوماتیک ، با معاینه تعیین می شود. با این حال، در چارچوب رویکرد کلی، 3 تا 4 کیلو بافت چربی در یک جلسه می تواند تخلیه شود.

 

مزایای استفاده از لیپوماتیک چیست؟

  • لیپوماتیک نه تنها باعث تخلیه چربی، بلکه باعث افزایش مقدار کلاژن در بافت نیز می شود.
  • باعث افزایش مصرف چربی همگن می شود.
  • کاهش ظاهر سلولیت در باسن با لیپوماتیک، اما این برای برنامه لیپوساکشن ارائه نشده است.
  • دستگاه لیپوماتیک با استفاده از انتخاب یک هدف موثر، می تواند بدون آسیب رساندن به بافت های دیگر مانند عضلات، اعصاب و عروق در ناحیه زیر جلدی به طور مستقیم با بافت های چربی مداخله کند.
  • اثراتی مانند کبودی، تورم، درد و بی حسی که اغلب پس از لیپوساکشن در بیماران تجربه می شود، در روش لیپوماتیک به دلیل توانایی آن در هدف قرار دادن مستقیم بافت چربی کم تراست.
  • تخلیه راحت چربی هم از نظر بیمار و هم از نظر جراح، برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز کمک می کند.
  • برنامه های انجام شده با دستگاه لیپوماتیک نه تنها در طول مدت فرآیند،بلکه بر دوره پس از درمان نیز تاثیر مثبتی دارد و به بیمار اجازه می دهد با عوارض جانبی کمتری به زندگی اجتماعی خود بازگردد.

 

source: lipomatik.com.tr

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید