دستگاه تصفیه هوای بیاند (Beyond) محافظ هوا

شاید تعجب کنید اگر به شما بگوییم که هوای منزل یا محل کار ممکن است بسیار آلوده تر از محیط بیرون باشد. درواقع معمولا هوای داخل منزل و بطورکلی فضای بسته 2 تا 5 برابر و گاهی تا 100 برابر بیشتر از فضای باز دارای آلودگی و ذرات معلق میباشد. آیا تا به حال به آلودگی فضای منزل یا محل کار فکر کرده اید؟ اکثر ما به آلودگی محیط بیرون از منزل اهمیت بیشتری می دهیم درصورتیکه ما ۹۰ درصد وقت مان را در منزل یا محیط کارمان سپری می کنیم.

یکی از مهمترین دلایل آلودگی هوای منزل این است که اکثر ساختمان ها مجهز به سیستم تهویه مناسب نیستند. مناطق با تهویه کم قادر به به دام انداختن آلاینده هایی مانند گرد و غبار هستند. گرد و غبار ذراتی هستند که معمولاً به مقدار زیاد در هر منزل یا محل کاری یافت می شوند.

دستگاه تصفیه هوا بیاند (beyond)

دستگاه تصفیه هوا و محافظ هوای Beyond با یک طراحی منحصر به فرد به کمک شما آمده است. این دستگاه تنها فناوری تصفیه هوا در جهان است که موفق به کسب دریافت نشان و گواهی فناوری فضایی از ناسا (NASA) شده است. بنابراین به شما اطمینان می دهیم که این محصول دارای حق امتیاز ناسا است.

سایت رسمی ناسا: کلیک کنید…

به این معنی که طراحی بی نظیر محافظ هوای Beyond کاملاً مطابق با دستگاه هایی است که مورد استفاده فضانوردان قرار می گیرد. رازهایی راجع به فناوری منحصر به فرد این دستگاه وجود دارد که دانستن آنها شما را شگفت زده خواهد کرد.

رازهای شگفت انگیز راجع به محافظ هوای Beyond

صبر کنید! تنها گرد و غبار مشکل اصلی آلودگی هوای منزل نیست. قصد داریم یک واقعیت کمی ناخوشایند را با شما در میان بگذاریم. باید به شما بگوییم که گرد و غبار درست شبیه یک آهن ربا عمل می کنند. به این صورت که قادرند باکتری ها، ویروس ها و سایر ذرات مضر را به خودشان جذب کنند.

اما ما یک خبر بسیار خوشایند نیز برای شما داریم. دستگاه تصفیه هوای Beyond نیز تنها برای حذف گرد و غبار کاربرد ندارد. بلکه این دستگاه تصفیه کننده با برخورداری از تکنولوژی Activepure که مورد تأیید دانشگاه های معتبر آمریکای شمالی است، قادر است تمام آلاینده ها از جمله ویروس ها، باکتری ها و هر نوع ذرات آلوده را از محیط تصفیه کند.

تمام آلاینده های موجود در هوای منزل این توانایی را دارند که حساسیت یا آلرژی ایجاد کنند. بنابراین محافظ هوای Beyond منحصراً به کمک افرادی آمده است که سیستم ایمنی حساسی دارند. این نوع دستگاه تصفیه کننده هوا قادر است ۹۷/۹۹ درصد ذرات به کوچکی ۱/۰ میکرون را به دام بیاندازد.

بنابراین راز این محافظ هوا این است که فراتر از تصفیه کننده هوا عمل می کند. وقتی در مورد فراتر از دستگاه تصفیه هوا صحبت می کنیم، دقیقاً چه می گوییم؟ فراتر از تصفیه هوا یعنی همین تصفیه ویروس ها و باکتری ها از فضای منزل یا محل کار. فراتر از تصفیه یعنی همین حذف محرک های رایج آلرژی، آسم و تحریک کننده ها جهت کمک به گروه های حساس.

دستگاه تصفیه هوا beyond

تضمین سلامتی با دستگاه تصفیه هوای بیاند

محافظ هوای Beyond ویروس کرونا را نیز شکست می دهد. این دستگاه تصفیه هوا به دلیل برخورداری از تکنولوژی مورد تأیید ناسا، هر نوع ویروسی از جمله کرونا را به دام می اندازد. حتی بهتر است بدانید که این دستگاه نه تنها ذرات معلق در هوا، بلکه ذرات ثابت روی سطوح را نیز از بین می برد.

محافظ هوای Beyond هر نوع ذره محرک موجود در هوا که موجب حملات آسم می شود را به دام می اندازد. وقتی شما در خانه هستید؛ شاید تصور نکنید که در معرض ریسک سلامت عمومی خود قرار دارید. زیرا بیشترین محرک های آسم در محیط منزل وجود دارند.

این محرک ها شامل سلول های خشک پوست، خاک، گرد و غبار، مونوکسید کربن، شوینده های خانگی، اسپری های تمیز کننده هوا، دود ناشی از پخت و پز، مواد آرایشی و عطرها هستند. دستگاه تصفیه هوای بیاند، تمام این ذرات را به هر اندازه ای که باشند به دام می اندازد و از بین می برد.

بنابراین این نوع دستگاه تصفیه هوا، با فناوری روز دنیا، ایده آل ترین گزینه جهت حفظ کیفیت هوای منزل یا محیط کار است. این دستگاه به دلیل قابلیت حمل و بدون نیاز به نصب و راه اندازی، در هر محیطی از جمله مدارس، سالن های آرایشگاه، اداره ها و غیره کاربرد دارد.

همچنین بهتر است بدانید که محافظ هوای Beyond قادر است؛ فضایی به بزرگی ۱۸۶ متر مربع را پوشش دهد. بنابراین استفاده از یک دستگاه برای تصفیه تمام محیط منزل کفایت می کند. این دستگاه تصفیه هوا عملکردی بسیار کم صدا دارد و تمام ترکیبات آلی فرار، دود و بوهای نامطبوع را بدون استفاده از ازت از بین می برد.

محافظ هوای Beyond

با محافظ هوای Beyond دود دخانیات را به دام بیاندازید

تنفس در دود تنباکو یا سیگار منجر به بیماری انسداد مزمن ریوی و همچنین بیماری های قلبی می شود. از دیگر عوارض جانبی دخانیات یا دود سیگار می توان به عفونت گوش، آسم، ذات الریه و برونشیت اشاره کرد.

دود دخانیات برای کودکان بسیار خطرناک است. پس اگر سلامت اعضای منزل به خصوص کودکان برایتان اهمیت دارد، باید چاره ای جهت پاکسازی هوای منزل بیاندیشید. دستگاه تصفیه هوای بیاند بهترین گزینه جهت تصفیه محیط منزل از دود دخانیات است.

همچنین پیشنهاد می کنیم از این دستگاه در محیط کار خود نیز استفاده کنید. ممکن است در منزل خبری از دود سیگار نباشد، اما شاید در محیط کار کنترل سیگار نکشیدن کارکنان کمی مشکل باشد. محافظ هوای Beyond با به دام انداختن دود سیگار، مانع آسیب به سایر کارکنان می شود.

محافظ هوای بیاند از فناوری های منحصر به فرد از جمله فیلتراسیونی بسیار بهتر از Hepa برخوردار است. فیلترهای Hepa تنها ذرات با اندازه ۳ میکرون را از بین می برد. در حالی که ذرات دود سیگار ممکن است 0.1 تا 4 میکرون باشد. پس بدین معنی است که این نوع فیلترها تنها بخشی از ذرات دود سیگار را به دام می اندازد.

در حالی که، محافظ هوای Beyond با فناوری بسیار منحصر به فرد، از فیلترهایی بهتر از Hepa استفاده می کند. فیلترهای موجود در این دستگاه این توانایی را دارد که ذراتی به کوچکی ۱/۰ میکرون را نیز به دام بیاندازد. پس بی دلیل نیست که این دستگاه نشان فناوری فضایی را از بنیاد فضایی دریافت کرده است.

آیا در منزل یا محل کار احساس سردرد یا خواب آلودگی دارید؟

استنشاق اکسیژن و بازدم دی اکسید کربن یک چرخه طبیعی در انسان ها است. اما در فضاهای بسته مانند فضای منزل یا محل کار، دی اکسید کربن بیش از حد تولید می شود. در این صورت امکان گردش اکسیژن کم می شود و ممکن است اشتباهی دی اکسید کربن را استنشاق کنید.

مصرف زیاد دی اکسید کربن ممکن است؛ علائم زیر را به همراه داشته باشد:

  • تنگی نفس
  • سردرد
  • سرگیجه و حالت تهوع
  • ضعف
  • از بین رفتن توانایی های ذهنی
  • کاهش آگاهی
  • خواب آلودگی
  • بیماری های ریه
  • افزایش ضربان قلب و فشار خون
  • عرق کردن زیاد

تمام این مشکلات در اثر عدم تهویه مناسب محیط های بسته ممکن است؛ اتفاق بیفتد. داشتن یک محافظ هوای Beyond دی اکسید کربن موجود در هوا را کاهش می دهد و از عوارض جانبی تنفس دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

این نوع دستگاه تصفیه هوا به دلیل طراحی منحصر به فرد، عملکردی کاملاً مشابه با دستگاه هایی که ناسا برای فضانوردان استفاده می کند، دارد. همین فناوری خاص موجب شده که محافظ هوای بیاند یک راه حل مناسب برای پاک کردن هوا از دی اکسید کربن اضافی باشد.

بنابراین هر گاه احساس سنگینی داشتید و یکی از علائم بالا را به صورت مداوم احساس کردید، یعنی باید به فکر تصفیه هوای منزل یا محل کار خود باشید. محافظ هوای Beyond به دلیل برخورداری از فناوری Activepure تنها دستگاه تصفیه هوای دارای نشان فناوری فضایی است.

این دستگاه به دلیل قابلیت حمل آسان بهترین گزینه برای تصفیه هوای منزل یا محل کار شماست. همچنین مجدداً لازم به ذکر است که این دستگاه هیچ نیازی به نصب و راه اندازی ندارد. بنابراین اگر سلامت اعضای منزل و محیط کار یا حتی محیط مدرسه و مهدهای کودک برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما استفاده از یک دستگاه تصفیه هوای مناسب است.

مزایای دستگاه تصفیه هوا بیاند (beyond)

در پایان، نکاتی که نیاز به یادآوری دارند

در اینجا راجع به یک فناوری و طراحی منحصر به فرد از دستگاه های تصفیه کننده هوا صحبت کردیم. محافظ هوای Beyond از قابلیت های بیشماری برخوردار است که مهمترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • فناوری انحصاری Activepure
  • دارنده گواهی و نشان فناوری فضایی
  • دارای حق ثبت اختراع توسط ناسا
  • کارایی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • قابلیت حمل آسان
  • عدم نیاز به نصب و راه اندازی
  • به دام انداختن و از بین بردن تمام آلاینده های مضر حتی ذراتی به کوچکی ۱/۰ میکرون
  • فیلتراسیون بهتر از Hepa
  • پاکسازی فضایی به اندازه ۱۸۶ متر مربع
  • کم صدا
  • تصفیه هر نوع آلاینده از جمله گرد و غبار، دود سیگار، بوی عطر، بوی عرق و غیره
  • کاهش دی اکسید کربن و جلوگیری از علائم بیش برد این عنصر
  • قابل استفاده برای منزل، محیط کار، مدرسه، مهد کودک و هر محیط بسته

تصفیه هوای محیط های بسته را جدی بگیرید. با استفاده از محافظ هوای Beyond نه تنها محیط از آلاینده ها پاک می شود؛ بلکه از بسیاری بیماری ها پیشگیری می گردد. علاوه بر این، با این دستگاه تصفیه هوا، محیطی بسیار مطبوع و عاری از بوهای مزاحم مانند بوی عرق، بوی عطر و بوی سیگار خواهید داشت.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید