معرفی فیلر ریان ژل (Reyoungel)

معرفی فیلر ریان ژل  (Reyoungel)

 

معرفی فیلر ریان ژل (Reyoungel)

 

اطلاعات کلی:

برند: ریان ژل reyoungel

حجم: 2 و 10 سی سی

ساختار: ژل حاوی هیالورونیک اسید

کشور سازنده: چین

 

ریان ژل چیست؟

ریان ژل ترکیبی از فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید است که برای درمان علائم افزایش سن استفاده می شوند. این محصولات خطوط و چین و چروک های صورت را صاف می کند، صورت را زاویه سازی کرده و به حجم لب اضافه می کنند. ریان ژل برای استفاده در تمام صورت ایمن بوده و به طور موثری عمل می کند. با استفاده از ریان ژل در نهایت صورتی زیباتر و جوان تر خواهید داشت.

ریان ژل از اسید هیالورونیک متقاطع بر پایه ی اسید هیالورونیک غیر حیوانی تشکیل شده است. ژل شفاف، بی رنگ و زیست تخریب پذیر است. ریان ژل محصولی از کشور چین می باشد.

Reyoungel جدیدترین نسل از تکنولوژی متقاطع را به ارمغان می آورد. این فیلر راه حلی کامل برای به دست آوردن ظاهری زیبا و طبیعی به پوست شما ارائه می دهد. ریان ژل می تواند مشکلات زیادی را حل کند از جمله:

  • صاف کردن خطوط پیشانی
  • پر کردن خطوط اخم
  • از بین بردن پنجه کلاغی ها
  • از بین بردن کیسه زیر چشم و حلقه تیره زیر چشم
  • اصلاح پل بینی
  • حجم دادن، شکل دادن و صاف کردن گونه
  • صاف کردن خطوط لبخند
  • صاف کردن خطوط بغض
  • حجم دادن به لب و اصلاح خط لبخند
  • زاویه سازی چانه و فک

 

ریان ژل چگونه عمل می کند؟

اسید هیالورونیک جزء کلیدی پوست برای حفظ آب و رطوبت است. همانطور که سن ما بالا می رود، پوستمان رطوبت خود را از دست می دهد و این موضوع باعث از بین رفتن استحکام و قابلیت انعطاف پذیری پوست می شود. جادوی اسید هیالورونیک در توانایی آن برای حفظ رطوبت است. اسید هیالورونیک برای ظرفیت بسیار بالای نگه داشتن آب و رطوبت خود شناخته می شود.

پوست عموما شامل 3 لایه اصلی، اپیدرم، درم و زیر جلدی است. اسید هیالورونیک در تمام لایه های پوست وجود دارد. اسیدهیالورونیک به پوست رطوبت اضافه می کند و به حفظ رطوبت، از لایه های بالای پوست تا لایه های پایین کمک می کند. اسید هیالورونیک می تواند به طور موقت خطوط و چین و چروک های پوست را از بین ببرد.

 

مزایا

  • به آسانی تزریق می شود و نتیجه ی طبیعی به همراه دارد.
  • از آنجا که منشأ ریان ژل غیر حیوانی بوده و رسوب BDDE آن پایین است، کاملا ایمن است.
  • ریان ژل به علت تخریب آهسته و یکنواخت، نتایج طولانی مدت ارائه می دهد.

 

انواع محصولات ریان ژل

 

ریان ژل ساب اسکین (reyoungel Subskin)

حجم: ده سی سی

محصول شرکت ریان ژل

ساخت چین

موارد استفاده:

جهت گونه گذاری، زاویه سازی فک و چانه، بزرگ کردن سینه و باسن

ماندگاری

9 الی 15 ماه

توجه داشته باشید که ژل های ده سی سی ریان ژل به هیچ عنوان برای تزریق لب مناسب نمی باشد لذا توصیه می شود از نوع دو سی سی این محصول برای تزریق لب استفاده‌‌ شود .

 

ریان ژل دیپ (reyoungel deep)

حجم : دو عد ژل 2 سی سی در هر پک

موارد استفاده

حجیم کردن لب، رفع خطوط لبخند و پیشانی

ماندگاری

6 الی 12 ماه

محصول شرکت ریان ژل

ساخت چین

 

سوالات متداول

 

فیلر پوستی (درما فیلر) چیست؟

فیلرها از ماده ای ساخته شده اند که به طور طبیعی در پوست انسان وجود دارد. این موضوع به معنای آن است که استفاده از درما فیلرها بسیار امن است و درمافیلرها می توانند بهبود و پیشرفت فوق العاده ای برای لب ها و خطوط صورت به وجود آورند.

 

فیلرها چقدر ماندگاری دارند؟

ماندگاری فیلرها طولانی مدت است، اما دائمی نیست. با توجه به محصول مورد استفاده، منطقه تزریق و شرایط فردی پوست شما، ماندگاری نتایج می تواند از 6 ماه تا یک سال باشد.

 

چه زمان می توانم نتایج را ببینم؟

شما می توانید نتایج را بلافاصله پس از تزریق ببینید. با این حال ایجاد مقداری تورم و قرمزی پس از تزریق غیر معمول نیست و از این رو نتیجه فوری نباید به عنوان نتیجه نهایی محسوب شود. بهترین نتایج پس از 2-3 روز بعد از تزریق دیده می شود.

 

آیا برای استفاده از فیلر اثرات جانبی نیز وجود دارد؟

ممکن است که مقداری علائم ناخوشایند مانند حساسیت به لمس، قرمزی و تورم موقتی را در ناحیه تزریق شده تجربه کنید. این علائم معمولا در مدت زمانی کمتر از 7 روز به طور خود به خود از بین می روند. شما می توانید یک بسته یخ را برای مدت کوتاهی در محل تزریق برای کمک به ایجاد هر گونه تورم قرار دهید.

برای استفاده و تزریق این فیلر و یا فیلرهای دیگر باید توجه داشته باشید که تزریق را فردی متخصص و آموزش دیده می بایست انجام دهد، قبل از انجام این کار از تخصص درمانگر خود اطمینان حاصل نمایید.

 

source: reyoungel.com, reyoungel.en.made-in-china.com

با توجه به عدم رضایت همکاران و مراجعه کنندگانی که از ریان ژل استفاده کرده اند، تزریق این فیلر توصیه نمیشود.
شماره تماس‌ها جهت دریافت مشاوره رایگان

021-88710893   (تا ساعت 16)
09338654005   (تا ساعت 23)

آدرس مطب:
تهران، یوسف آباد، پلاک 255

نوشته های مرتبط
2 دیدگاه

سلام ببخشید من الان ۵ ساله که ژل ریان به لب هام تزریق کردم و اصلا جذب نشده ، میخواستم بدونم تخلیه ش به چه صورته و شما انجام میدید ؟
هزینه ش رو هم میخواستم بدونم

سلام حتما باید از نزدیک توسط پزشک ویزیت شوید.

یک پاسخ بنویسید