هرآنچه که درمورد تزریق ژل لب باید بدانید

هرآنچه که درمورد تزریق ژل لب باید بدانید

تزریق ژل لب یک روش زیبایی است که ظاهر لب ها را حجیم تر نشان می دهد. این روش در طی چند سال گذشته فوق العاده محبوب بوده تا آنجا که تقریبا بعنوان بخشی از سبک زیبایی افراد شناخته شده است.

 

هرآنچه که درمورد تزریق ژل لب باید بدانید

 

تزریق ژل لب یکی از درمانهای غیرجراحی زیبایی است که ما برای کمک به شما که علاقه مند به تزریق فیلر لب هستید و نیاز به اطلاعات بیشتر دارید تا تصمیم قطعی بگیرید، در این مطلب تمام آنچه که باید در مورد تزریق ژل لب بدانید را جمع آوری کرده ایم.

 

تزریق ژل لب چیست؟

همانطور که قبلا گفتیم، تزریق ژل لب یک روش زیبایی است که حجم لب ها را افزایش می دهد. تعدادی از پرکننده های مختلف پوستی وجود دارد که به لب ها و اطراف دهان تزریق می شود، اما به نظر می رسد که محبوب ترین آن ها شامل موادی به نام اسید هیالورونیک است که یک ماده طبیعی در بدن می باشد. روش های دیگر برای حجم دادن به لب ها می تواند تزریق چربی و ایمپلنت باشد که بسیار رایج نیستند.

 

هرآنچه که درمورد تزریق ژل لب باید بدانید

 

اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورنیک در بدن انسان یافت می شود و برای اضافه کردن حجم، تغییر شکل و ساختار لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج آن معمولا حدود 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و بعد از این دوره به طور دلخواه می توان تزریق بیشتر انجام داد. انواع مختلفی از اسید هیالورونیک مورد استفاده قرار می گیرد از جمله Juvederm، Restylane و Hylaform.

نکته: فیلر تنها از اسید هیالورونیک تشکیل نشده است، بلکه اسیدهیالورونیک همراه با موادی که باعث بهم پیوستگی شده و ایجاد گرانولهای هیالورونیکی میکند که بسته به محل تزریق این گرانول ها ابعاد مختلفی دارند. گرانولهای کوچک برای محل های نازک مثل زیر چشم و گرانولهای بزرگ برای ایجاد حجم در محلهایی مثل لب یا گونه

 

مزایای اسید هیالورونیک

مزایای متعددی برای استفاده از اسید هیالورونیک در برابر روش های دیگر وجود دارد، برخی از این مزایا عبارتند از:

  • شما می توانید انتخاب کنید که چه مقدار موارد به لب هایتان تزریق شود، شما کنترل کامل بر روی میزان اضافه شدن حجم لب هایتان خواهید داشت.
  • معمولا کبودی کمتری نسبت به سایر روش ها وجود دارد
  • ماندگاری نتایج بسیار طولانی تر است

 

هرآنچه که درمورد تزریق ژل لب باید بدانید

 

چرا افراد به افزایش حجم لب نیاز دارند؟

دلیل اصلی برای اینکه چرا افراد به افزایش حجم لب نیاز دارند، بهبود ظاهر لب هایشان است. با گذشت زمان، لب ها حجم و شکل و ساختار خود را از دست می دهند- مسأله ای که باعث می شود افراد اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. زمانی که ما دهه ی دوم زندگی خود را پشت سر می گذاریم، لب ها شروع به نازک شدن می کنند و چین و چروک اطراف دهان بیشتر از قبل جلب توجه می کند. بنابراین، تزریق ژل لب یک روش آسان برای بازگرداندن حجم طبیعی لب های شما می باشد.

 

روش انجام تزریق ژل به لب

شما نیاز به هیچ استراحتی بعد از تزریق فیلر نخواهید داشت، اغلب می توان تزریق فیلر را به سرعت انجام داد. روش بی حسی را می توان قبل از تزریق ژل انجام داد تا شما به هیچ عنوان درد و ناراحتی را در طول تزریق احساس نکنید. سپس متخصص زیبایی شما به کمک یک سوزن نازک، ماده مورد نظر را تزریق می کند.

بلافاصله بعد از تزریق شما باید بتوانید تفاوت را احساس کنید. توصیه می شود از مصرف هرگونه محصولات مربوط به لب، قبل از کاهش کامل تورم اجتناب کنید.

 

هرآنچه که درمورد تزریق ژل لب باید بدانید

 

آیا تزریق ژل لب عارضه جانبی به همراه دارد؟

برای هر نوع روش زیبایی، عوارض جانبی احتمالی وجود دارد. با این حال، همواره این موضوع به فرد و نحوه واکنش بدن او به آنچه انجام می گیرد، بستگی دارد. هنگام افزایش حجم لب ها، عوارض جانبی متعددی وجود دارد، برخی از عوارض تزریق ژل لب این عوارض عبارتند از:

  • خونریزی
  • تورم و کبودی
  • قرمزی
  • لب های نامتقارن

در حالت جدی تر، ممکن است عفونت و واکنش های آلرژیک رخ دهد، اما این مسئله بسیار نادر است. اگر نگران این موضوع هستید، پس توصیه می شود یک مرکز زیبایی حرفه ای با سابقه ی درخشان انتخاب کنید.

هنگام در نظر گرفتن انجام یک روش زیبایی، باید تصمیمی اتخاذ شود که خودتان آن را انجام می دهید. با این حال، ما امیدواریم که این اطلاعات به شما برای دانستن برخی حقایق در مورد تزریق ژل لب کمک کرده باشد.

اگر شما مایل به صحبت با یک تیم حرفه ای در مورد تزریق ژل لب، هزینه تزریق ژل لب یا هر روش جراحی یا غیرجراحی زیبایی هستید، ما در خدمت شما هستیم، سوالات خود را با در میان بگذارید، تیم ما برای پاسخ دادن به هرگونه سوال شما، خوشحال خواهد شد.

 

نوشته های مرتبط
12 دیدگاه

سلام خسته نباشید آیا اینکه بعد تزریق فیلر لب،حس لب از دست میره درسته؟

سلام خیر چنین چیزی حقیقت ندارد.

سلام،من چهاردخ سالمع،صورتم لاغره،مستونم تزریق ژل انجام بدم؟

سلام و قت بخیر بله میتوانید انجام دهید ولی بهتر است تا 18 سالگی صبر کنید چون امکان پر شدن صورتتان با بالا رفتن سن وجود دارد.

سلام بعد از تزریق ژل لب می توان دندانپزشکی رفت؟

سلام بعد از تزریق ژل لب تا دو هفته نباید کار دندانپزشکی انجام داد چون باز نگه داشتن دهان به مدت طولانی باعث بد شدن فرم ژل می شود.

سلام
لب بالایی من هیچ فرمی نداره و خیلی باریک هستش نسبت به لب پایینی باید چکار کنم آیا میشه بهش فرم داد؟

سلام
بله میتوان تزریق انجام داد، اما باید حتما از نزدیک توسطپزشک معاینه شوید.

هنگامه جمالپور

سلام ممنون از مطالب مفید سایتتون. آیا ژل پرفکتا که ساخت فرانسه هست برای تزریق لب، ژل خوب و معتبری هست؟

سلام بله این فیلر مجوز وزارت بهداشت دارد.

سلام من ۱۷ سالمه اشکال نداره ژل لب تزریق کنم ؟

یک پاسخ بنویسید