اگر می خواهید ویروس کرونا را از بین ببرید؛ محافظ هوای Beyond همان چیزی است که به دنبالش بودید

چطور این ویروس را از زندگی خود بیرون کنم؟ من گاهی اوقات مجبورم که از خانه بیرون بروم؛ اگر ویروس را با خود به منزل آورده باشم، باید چه کار کنم؟ چگونه فرزندان خود را از خطر کرونا در امان نگه دارم؟ پدر و مادر من جز گروه حساس به این بیماری هستند و من بسیار نگران آنها هستم. آیا واقعا راه حلی قطعی برای از بین بردن این ویروس وجود دارد؟

اگر می خواهید ویروس کرونا را از بین ببرید؛ محافظ هوای Beyond همان چیزی است که به دنبالش بودید

بله، یک راه حل قطعی برای از بین بردن این ویروس از محیط منزل یا محل کار وجود دارد. محافظ هوای Beyond دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن بودید. به شما حق می دهیم که در درجه اول این جمله را باور نکنید. اما ما حرف خود را با سند و مدرک به شما اثبات می کنیم. این دستگاه نه تنها ویروس کرونا بلکه هر نوع آلاینده و ذرات مضر را از بین می برد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از معجزه این دستگاه شگفت زده شوید.

حیرت انگیز است اگر بدانید ویروس کرونا هرگز از دام محافظ هوای Beyond در امان نمی ماند؛ سازمان ناسا این حقیقت را اثبات کرده است

خب، اول از همه برویم سراغ ویروس کرونا! همه ما می دانیم که این ویروس تا چه اندازه مردم را وحشت زده کرده است. ما هر روز دست هایمان را چندین بار می شوییم و سعی می کنیم تمام روز از خانه بیرون نرویم. با این حال همیشه یک نگرانی با کمی چاشنی ترس را درون خود احساس می کنیم.

نگرانی خوب است اما صرف نگران بودن بدون اینکه دنبال راه حل باشیم اصلا جالب نیست. ما محصولی را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر ویروس ها، نگرانی های شما را نیز به دام می اندازد. این محصول محافظ هوای Beyond است؛ محافظی که از هر نظر تایید شده است.

اگر می خواهید ویروس کرونا را از بین ببرید؛ محافظ هوای Beyond همان چیزی است که به دنبالش بودید

شما چقدر به تکنولوژی هایی که در یک فضاپیما استفاده می شود، اعتماد دارید؟ آیا می دانید که سازمان فضایی بین المللی ناسا (Nasa) با کیفیت ترین و دقیق ترین دستگاه ها را جهت استفاده فضانوردان طراحی می کند؟ کوچکترین اشتباه در طراحی آنها ممکن است برای این سازمان بسیار گران تمام شود. وجود هرنوع عامل بیماریزا در فضاپیماهای ناسا میتواند باعث به خطر افتادن جان فضانوردان و به طبع به خطر افتادن کل پروژه که میلیون ها دلار برای آن هزینه شده، شود. برای همین ناسا از پیشرفته ترین تکنولوژی تصفیه هوا برای فضاپیماهای خود استفاده میکند و درست همین تکنولوژی در دستگاه تصفیه هوای BEYOUND استفاده شده است.

اکنون زمان آن رسیده که معجزه این دستگاه را باور کنید؛ چرا که محافظ هوای Beyond دارای نشان و گواهی فناوری فضایی از ناسا است. با مراجعه به سایت شرکت سازنده و همچنین سایت رسمی ناسا، از صحت این امتیاز اطمینان حاصل کنید.

سایت رسمی ناسا:                                           Https://Spinoff.Nasa.Gov/Spinoff2018/Cg_2.Html

سایت شرکت سازنده:                               Http://Www.Beyondbyaerus.Com/Site/Spacetechnology

فرقی نمی کند که کرونا در هوا معلق باشد یا اینکه روی سطوح ثابت شده است. این ویروس در هر نقطه از منزل یا محل کار شما به دام محافظ هوای Beyond می افتد و به سرعت از بین می رود. به همین دلیل است که با اطمینان می گوییم کرونا هرگز از دام این دستگاه تصفیه کننده هوا در امان نمی ماند.

اگر می خواهید ویروس کرونا را از بین ببرید؛ محافظ هوای Beyond همان چیزی است که به دنبالش بودید

نه تنها ویروس کرونا بلکه هر نوع ویروس و باکتری نیز با استفاده از این دستگاه از بین می رود. دیگر لازم نیست هر لحظه نگران از بین بردن میکروب های روی سطوح باشید. این محافظ هوا هر نوع میکروب و ویروس را حتی اگر روی سطوح ثابت شده باشند، از بین می برد.

همسرم در منزل سیگار می کشد؛ چطور فرزندانم را از دود مضر دخانیات در امان نگه دارم؟

کاملا نگرانی شما را درک می کنیم. دود سیگار برای سیستم تنفسی فرزندان کوچک شما بسیار مضر است. درک می کنیم که هم شما و هم همسرتان که سیگار می کشد، هرگز دلتان نمی خواهد که به دلبندانتان آسیب بزنید. اگر چه ترک سیگار بهترین راه حل است؛ اما شاید اکنون شرایط برای اینکار مهیا نباشد.

بنابراین تنها راه چاره این است که این دود مضر را به دام بیندازید تا وارد ریه فرزندانتان نشود. محافظ هوای Beyond اینجاست تا دقیقا همین کار را انجام دهد. این دستگاه همان چیزی است که در این شرایط سلامت فرزندانتان را تضمین می کند.

نمیدانم که آیا اطلاع دارید که حتی اگر فرزندانتان در یک اتاق دیگر باشند؛ باز هم دود سیگار به سراغ آنها خواهد رفت؟ همچنین آیا میدانستید که این دستگاه محافظ هوا قادر است فضایی به بزرگی 186 متر مربع را از هر گونه دود مضر تصفیه کند؟

پس منتظر چه هستید؟! کودکانتان هر لحظه در حال استشمام دود و ذرات مضر هستند. یک محافظ هوای Beyond خیال شما را از سلامت عزیزانتان راحت می کند. آن را در هر جای منزل که دوست دارید به آسانی نصب کنید و تمام خانه را از هوایی پاک و مطبوع سرشار کنید.

اگر می خواهید ویروس کرونا را از بین ببرید؛ محافظ هوای Beyond همان چیزی است که به دنبالش بودید

امان از آلرژی! دیگر از آبریزش بینی و سوزش چشمانم کلافه شده ام

کاملا حق دارید؛ عطسه های مداوم، سوزش و قرمزی چشم و آبریزش بینی هر انسانی را کلافه می کند. به خصوص اگر فصل بهار باشد؛ چرا که با یک باد بهاری گرده گل ها وارد محیط منزل یا محل کار می شود. شاید  بهترین راه حلی که به ذهن شما می رسد، استفاده از قرص های ضد آلرژی باشد. اما ما یک پیشنهاد بسیار بهتر برای شما داریم.

پیشنهاد ما این است که ذراتی را که حساسیت ایجاد می کنند را شکار کنید. خب مسلما نمی شود با دست به دنبال این ذرات بسیار ریز افتاد! آنها ممکن است حتی به اندازه ای ریز باشند که هرگز با چشم دیده نشوند. اما نگران نباشید! هیچ ذره ای از چشمان تیزبین محافظ هوای Beyond در امان نمی ماند.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که حتی ذراتی به اندازه 1/0 میکرون را در فیلترهای فوق العاده خود به دام می اندازد. این ویژگی قبلا در آزمایشگاه های تخصصی کشور آمریکا بارها آزمایش شده و توسط متخصصان تایید شده است. هم اکنون که شما این مقاله را مطالعه می‌کنید؛ افراد بسیاری در سراسر دنیا این دستگاه را استفاده کرده اند. میزان رضایت آنها از این دستگاه در سایت شرکت سازنده ثبت شده است.

پس اگر آلرژی فصلی شما را کلافه کرده است، و یا اگر فرد بسیار حساس به آلاینده ها و ذرات حساسیت زا در منزل دارید؛ محافظ هوای Beyond یک راه حل قطعی برای از خداحافظی همیشگی با دنیای آلرژی ها است. هر نوع آلاینده از جمله گرد و خاک، بوی عطر، گرده های گل، حتی دود اسپند که ایجاد حساسیت می کند؛ با این دستگاه از بین می رود.

اگر می خواهید ویروس کرونا را از بین ببرید؛ محافظ هوای Beyond همان چیزی است که به دنبالش بودید

کلام آخر؛ به نظر شما آیا زمان آن نرسیده که سالم تر نفس بکشیم؟

واقعا با این حجم از آلاینده ها و با وجود ویروس کرونا، دیگر زمان آن رسیده که به هوایی که نفس می کشیم بیشتر اهمیت دهیم. محافظ هوای Beyond طراحی و تولید شده است که هوایی پاک، تازه و مطبوع را به شما هدیه دهد.

اگر به سلامت هوایی که نفس می کشید اهمیت می دهید، این دستگاه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. با این دستگاه دیگر مبارزه با کرونا کار سختی نیست. تنها کافی است که دستگاه را خریداری کنید و به راحتی تمام هوای منزل یا محل کار را از این ویروس در امان نگه دارید.

همانطور که گفتیم سازمان فضایی ناسا تکنولوژی و صحت کارکرد این دستگاه را تایید کرده است. اگر یک فضاپیما از هوایی عاری از هر ویروس، باکتری و آلاینده ها برخوردار است، چرا ما نیز از چنین هوایی لذت نبریم؟ محافظ هوای Beyond دقیقا از همان طراحی دستگاه های موجود در فضاپیماها پیروی کرده است.

حتی اگر هیچ ویروسی هم وجود نداشته باشد، و حتی اگر آلاینده ها از کره زمین محو شده باشند؛ باز هم استفاده از یک دستگاه تصفیه کننده هوا ضروری است. محافظ هوای Beyond این اطمینان را به شما می دهد که هرگز چیزی جز هوای تازه و مطبوع را نفس نکشید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید