با محافظ هوای FreshAir Mobile سالم تر نفس بکشید

بیشتر افراد هرگز به کیفیت هوای داخل اتومبیل خود فکر نمی کنند. طبق یک مطالعه، همه ما به طور متوسط حدود 5/5 درصد از وقت خود را در اتومبیل های خود می گذرانیم. این زمان بسیار قابل توجهی است که موجب می شود به سرعت هوای آلوده را در خوردو تنفس کنید. اما با محافظ هوای FreshAir Mobile همیشه هوای پاک را همراه خود داشته باشید.

ما داریم از نوعی تکنولوژی صحبت می کنیم که مورد تایید سازمان فضایی ناسا است. به این معنی که سازمان ناسا نیز دقیقا از تصفیه هوایی با همین طراحی و تکنولوژی جهت ایجاد هوای پاک برای فضانوردان خود استفاده می کند. محافظ هوای FreshAir Mobile از شما در برابر باکتریها و ویروس ها و هر نوع آلاینده ای محافظت می کند.

این نوع دستگاه تصفیه هوا نه تنها برای خودرو بلکه برای هر فضای بسته ای که بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانید کاربرد دارد. قابلیت جیبی بودن این دستگاه این امکان را به شما می دهد که هوای پاک را همیشه و در هرجا همراه خود داشته باشید. اما این تنها قابلیت و مزیت این دستگاه نیست. در اینجا راجع به برخی از مهمترین مزایای این نوع دستگاه تصفیه هوا با شما صحبت می کنیم.

با محافظ هوای FreshAir Mobile سالم تر نفس بکشید

مهمترین مزایا و قابلیت های محافظ هوای FreshAir Mobile

همه ما ویژگی کمال گرایی داریم و به دنبال بهترین ها هستیم بخصوص اگر چیزی که تهیه می کنیم ارتباط مستقیمی با سلامت ما داشته باشد. امروزه با توجه به آلودگی روزافزون هوا و شیوع بیماریهای واگیردار ویروسی، نفس کشیدن در هوای پاک به یک دغدغه روزانه تبدیل شده است. بنابراین خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا کمک بزرگی به تامین هوای پاک و سالم می کند.

محافظ هوای FreshAir Mobile با برخورداری از تکنولوژی برتر Active Pure مورد تایید سازمان فضایی بین المللی قرار گرفته است. طراحی این دستگاه به گونه ای است که تمیزترین و مطبوع ترین هوا را برای شما فراهم می سازد. در این جا به برخی از مهمترین مزایا و قابلیت های این محافظ هوا اشاره می کنیم:

  • قابلیت حمل آسان به دلیل جیبی و کوچک بودن دستگاه
  • بهره وری از تکنولوژی Active Pure تایید شده توسط سازمان فضایی NASA
  • کاهش گرد و غبار، دود و آلودگی هوا
  • حذف ذرات حساسیت زا و مضر برای گروه های حساس به مواد آلرژی زا
  • به دام انداختن بوهای نامطبوع و ایجاد هوای تازه
  • دارای سوپر اکسیدو هیدروپراکسید جهت کاش ذارت میکروبی
  • تولید یون های با بار منفی و حذف آلاینده ها و ذرات میکروسکوپی
  • اکسیداسیون و یونیزاسیون محیط های بسته با برخورداری از پرتوهای UVC
  • قابل استفاده در هر نوع محیط بسته از جمله اتومبیل، دفتر کار، هتل، اتاق خواب کودک و غیره

در ادامه به شما خواهیم گفت که مزایا و قابلیت های این دستگاه چگونه در زندگی روزمره شما تغییری شگفت ایجاد می کنند.

مبارزه با هوای آلوده داخل خودرو با محافظ هوای FreshAir Mobile

معمولا اتومبیل ها دارای سیستم تهیه هوا هستند؛ اما این سیستم نمی تواند با هوای آلوده مبارزه کند. انواع آلاینده هایی که به راحتی وارد هوای اتومبیل می شود، سلامتی شما را تهدید می کند. بنابراین مهم است که توجه خاصی به تصفیه هوای اتومبیل داشته باشید؛ بخصوص اگر قصد سفر دارید.

محافظ هوای FreshAir Mobile در خدمت شماست تا هوایی پاک و مطبوع را تنفس کنید. این دستگاه تصفیه هوا، برخلاف ظاهر کوچکی که دارد، کار بزرگ و مفیدی در جهت سلامت شما انجام می دهد. هر نوع آلاینده و ذرات مضر از جمله دود، گرد و غبار، بوهای نامطبوع، میکروب ها و ویروس ها توسط این دستگاه از بین می روند.

این روزها که اکثر ما با ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستیم، مطمئنا فضای داخل خودروهایمان از این ذرات آلوده در امان نخواهد بود. محافظ هوای FreshAir Mobile با حذف این آلاینده ها، محیطی کاملا پاک و ایمن جهت نفس کشیدن ایجاد می کند.

این دستگاه یک تکنولوژی جهانی است که مورد تایید سازمان فضایی ناسا قرار گرفته است. بنابراین این نوع دستگاه تصفیه هوا معرف حضور تمام جهانیان است و بیش از 50 میلیون مشتری در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا از این محافظ هوا استفاده می کنند.

پیشنهاد می کنیم اگر شغل شما به گونه ای است که ساعت های بسیاری را در خوردو سپری می‌کنید و یا اگر قصد سفر با خودرو شخصی دارید، این دستگاه جیبی و قابل حمل را همراه خود داشته باشید. همچنین اگر حداقل یک ساعت از وقت روزانه خود را در مسیر رفت و آمد با خودرو هستید، خرید یک دستگاه تصفیه هوا را در اولویت قرار دهید. محافظ هوای FreshAir Mobile بهترین دستگاهی است که سلامتی شما را در برابر آلاینده های مضر تضمین می کند.

با محافظ هوای FreshAir Mobile سالم تر نفس بکشید

اگر محل کار شما در یک منطقه شلوغ است؛ دستگاه تصفیه هوا را فراموش نکنید

دفتر کار شما محلی است که ممکن است بخش زیادی از روز خود را در آنجا سپری کنید. اگر در یک کلان شهر زندگی می‌کنید، احتمال اینکه محل کار شما در یک منطقه شلوغ باشد بسیار زیاد است. در این صورت، لازم است کمی بیشتر به تصفیه هوای دفتر کار خود توجه کنید.

مناطق شلوغ همیشه پر از رفت و آمد و انواع آلودگی ها هستند. فرقی نمی کند که در نزدیکی محل کار شما رفت و آمد اتومبیل ها بیشتر باشد یا رفت و آمد انسان ها. در هر صورت انواع آلاینده ها، دود ها، ویروس ها، میکروب ها و غیره با یک بار باز و بسته کردن پنجره وارد اتاق کار شما خواهد شد.

این ویروس ها می توانند در هر مکانی مستقر شده و مدت ها آنجا بمانند. به عنوان مثال حتما اطلاع دارید که همین ویروس خطرناک کرونا قادر است ساعت ها روی اجسام زنده بماند. استفاده از ماسک و دست کش قطعا بی تاثیر نیست. اما آنچه به عنوان یک راه حل نهایی و قطعی محسوب می شود، استفاده بهترین دستگاه تصفیه هوا است.

محافظ هوای FreshAir Mobile با برخورداری از تکنولوژی Active Pure قادر است که هر میکروب و ویروس موجود در هوا را به دام بیاندازد. شاید هنوز راجع به ویروس هایی که روی سطوح ثابت شده باشند نگران باشید. پس بهتر است بدانید که این نوع دستگاه تصفیه کننده هوا با طراحی مورد تایید سازمان ناسا، حتی ویروس های روی سطوح را نیز از بین می برد.

علاوه بر دفتر کار، محافظ هوای FreshAir Mobile بهترین گزینه جهت استفاده در مطب پزشکان است. پزشک ها همیشه بیشتر از افراد معمولی در معرض میکروب ها، ویروس ها و آلودگی های متفاوت هستند. نصب آسان یک محافظ هوای جیبی، محیطی کاملا بهداشتی را برای این قشر زحمت کش فراهم می کند.

با محافظ هوای FreshAir Mobile سالم تر نفس بکشید

اجازه دهید کودکتان در هوایی پاک و مطبوع نفس بکشند

کودکان جز قشر حساس محسوب می شوند که ممکن است بیشتر از همه در معرض بیماری ها قرار بگیرند. دلیل این امر این است که آلاینده ها به دلیل چگالی بالا به سطح زمین نزدیک تر هستند و کودکان نیز در همین محیط نفس می کشند.

اتاق کودک معمولا بیشتر جایی است که او در آنجا بازی می کند. پیشنهاد می کنیم که با قرار دادن یک دستگاه تصفیه هوای کوچک هوای پاک و مطبوعی را برای کودکان خود فراهم کنید. محافظ هوای FreshAir Mobile اینجاست که محیطی سالم به دور از میکروب ها و ویروس های خطرناک را در اختیار عزیزان شما قرار دهد.

آیا تا به حال به این فکر کردید که هرکدام از اسباب بازی های کودکان شما ممکن است آلوده به میکروب ها باشد. شستن و ضد عفونی این وسایل راه حل خوبی است؛ اما ما یک راه حل بهتر داریم. استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا با تکنولوژی برتر جهان، اثری از هیچ نوع میکروب و ویروس را حتی روی اجسام به جا نمی گذارد.

آیا می دانستید که حتی بوی عطر دوستان و آشنایانی که به ملاقات کودک تازه متولد شده شما می آیند، برای سیستم تنفسی حساس او بسیار مضر است. پس لازم است برای تمام ذرات موجود در هوا که برای سلامت کودکتان خطرناک است، چاره ای بیاندیشید.

محافظ هوای FreshAir Mobile با برخورداری از پرتوهای UVC تمام ذرات حساسیت زا و مضر برای گروه های حساس را از محیط حذف می کند. کاربرد جهانی این دستگاه در کشورهای متفاوت ثابت کرده است که این نوع محافظ هوا راه حلی نهایی جهت تنفس هوایی سالم و مطبوع است.

با محافظ هوای FreshAir Mobile سالم تر نفس بکشید

جمع بندی

با افزایش جمعیت، عبور و مرور بیش از حد خودروها و در نتیجه افزایش آلاینده ها در هوا، استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا راهکاری مناسب است. همیشه استفاده از بهترین ها این اطمینان را به شما می دهد که خیالتان از نتیجه راحت باشد.

محافظ هوای FreshAir Mobile نیز جز برترین تکنولوژی های موجود در جهان است که نفس کشیدن در محیطی سالم را تضمین می کند. سازمان فضایی ناسا که از دستگاه های با طراحی روز دنیا برای فضانوردان استفاده می کند؛ این نوع محافظ هوا را مورد تایید قرار داده است.

لازم به یادآوری است که محافظ هوای FreshAir Mobile در هر محیط بسته مانند دفتر کار، خودرو، اتاق کودک، مطب پزشک و غیره کارایی دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با خیال راحت از این دستگاه جیبی و بدون نیاز به نصب، جهت فراهم کردن هوایی سالم و مطبوع برای خود و اطرافیانتان استفاده کنید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید