روند بهبود پس از لیپوساکشن

روند لیپوساکشن مانند یک عمل جراحی ، برخی از افکار منفی را به ذهن می آورد. لیپوساکشن عملیاتی آسان و بدون دردسر است. از آنجا که هیچ مطالعه ای در مورد اندام های داخلی وجود ندارد و فقط در مورد بافت چربی صورت می گیرد ، آسیب آن کم تر است. اول از همه ، بهتر است در مورد فرآیند لیپوساکشن صحبت شود.

روند بهبود پس از لیپوساکشن

لیپوساکشن چیست؟

هدف اصلی فرایند لیپوساکشن خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته در بدن است. این برای دستیابی به نسبت های کم چربی که با ورزش و رژیم غذایی حاصل نمی شود ترجیح داده می شود. اما مزیت اصلی این است که راه را برای لاغری موضعی هموار می کند. با ورزش و رژیم غذایی نمی توان توده چربی را در یک منطقه خاص در بدن هدف قرار داد. این به تصمیم خود بدن بستگی دارد. با این حال ، هدف با لیپوساکشن مشخص می شود و رویه اعمال می شود.

لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

قبل از شروع کار برنامه ریزی خوب باید انجام شود. ابتدا ناحیه ای از بدن که چربی اضافی دارد مشخص می شود. سپس ، بی حسی موضعی به منظور محافظت از منطقه  در برابر انرژی فوتوترمال انجام می شود. پس از مدت کوتاهی ، کابل فیبر نوری لیزر روی بافت چربی اعمال می شود. با استفاده از این دستگاه مقدار مشخصی از انرژی به بافت چربی اسکن شده در منطقه داده می شود. بخیه لازم نیست. مدت زمان کار بستگی به حجم چربی دارد. هر چه حجم چربی بیشتر باشد روند طولانی تر می شود.

روند بهبود بعد از لیپوساکشن:

بهبود بعد از لیپوساکشن کمی به حجم عمل بستگی دارد. با افزایش تعداد مناطق تحت درمان ، روند بهبود تغییر می یابد. زمان ریکاوری یک عمل در مقیاس کوچک کوتاه تر است.

مدت و شکل فرآیند لیپوساکشن با توجه به ویژگی های فردی که لیپوساکشن را انجام می دهد متفاوت خواهد بود. روند بهبود بعد از عمل لیپوساکشن به طور متوسط 2 ماه است. بعد از  تقریبا 2 ماه هیچ زخم یا اسکاری باقی نمی ماند. اگر مراحل را به صورت مرحله به مرحله دنبال کنید ، تقریباً 8-4 روز بعد از عمل می توانید فعالیت های سبک را شروع کنید. اما حتما بعد از انجام عمل از برنامه هایی که نیاز به تلاش جدی دارند خودداری کنید.

آیا بعد از لیپوساکشن جای زخم دائمی روی پوست وجود دارد؟

تکنیک زیبایی در این زمینه کاملاً پیشرفته است تا خیال شما راحت باشد. لیپوساکشن نیز از گذشته تا به امروز پیشرفت کرده و پیشرفت فنی در کانول ها و سایر ابزارهای جراحی حاصل شده است. در برخی از افراد ممکن است بعد از لیپوساکشن افتادگی دیده شود. این عمدتا به این دلیل است که کشش پوست کافی نیست. لیپوساکشن هرگز به افرادی که چنین پوستی دارند توصیه نمی شود. لازم به ذکر است که لیپوساکشن یک روش برای از بین بردن چربی نیست.

روند بهبود پس از لیپوساکشن

درمان بعد از لیپوساکشن:

پس از لیپوساکشن برخی از الزامات وجود دارد که باید انجام دهید. به عنوان مثال ، شما باید 3 روز کرست ارائه شده برای شما را بپوشید. پس از اتمام عملیات , پشتیبان و یا باند الاستیک به مناطقی که عملیات انجام شده اعمال می شود. این اقدامات به کنترل تورم در منطقه کمک می کند. در عین حال روی پوست فشار وارد می کند و در نتیجه شکل جدیدی از بدن ایجاد می شود. كاتترهای كوچك و موقت در برش های نازك و كوچك روی پوست قرار داده می شوند تا نشت خون یا مایعات را كه ممكن است در زیر پوست ایجاد شود ، دفع کنند. تورم در این مناطق طی یک ماه کاملاً از بین می رود.

تورم بعد از لیپوساکشن چه موقع از بین می رود؟

وجود تورم و ادم بعد از عمل بسیار طبیعی است. واکنش بدن به پردازش است. چیزی برای نگرانی وجود ندارد معمولاً طی یک ماه از بین می رود. پس از بهبود تورم و ادم ، نتیجه عمل بیشتر مشخص خواهد شد. در پایان این دوره بدن مورد نظر خود را خواهید داشت.

خطرات لیپوساکشن چیست؟

هرچقدر روند بهبود بعد از عمل راحت باشد ، بعضی خطرات وجود دارد. احتمال بروز این خطرات معمولاً از خود ماهیت عمل نیست بلکه ازجانب متخصص است. بنابراین مهم است که خود را تسلیم دست های امن کنید. داشتن لیپوساکشن در یک موسسه معتبر ، خطرات را به حداقل می رساند.

  • عدم انطباق ناشی از نابرابری در کانتورهای بدن
  • پس از این روش, تشکیل یک ساختار پوست زشت در قالب خشن و انعطاف پذیر
  • آسیب به پوست یا بافت عصبی
  • عدم تعادل رنگدانه
  • التهاب در محل عمل
  • تشکیل خطر چربی و لخته های خون بعد از عمل
  • از دست دادن نامطلوب مایع در بدن یا جمع شدن مایع
  • ایجاد زخم های ناخواسته روی بدن
  • در روش های لیپوساکشن اولتراسونیک ، گرما یا صدمات حرارتی ناشی از خود سونوگرافی
  • خطرات مرتبط با بیهوشی ،
  • خطر خونریزی
  • تغییر رنگ یا تورم سطح پوست بعد از انجام عمل
  • ماندگاری طولانی مدت درد بعد از عمل و عدم بهبود کامل

 

Source: www.estecenter.com

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید