لاغری موضعی بازو

لاغری موضعی بازو

از آنجا که قسمت بازو دارای یک بافت مساعد برای افتادگی و چرب شدن است، بنابراین تعداد زیادی از افراد با مشکل افتادگی بازو مواجه هستند. با استفاده از تکنیک های مختلف، خلاص شدن از چربی های بازو ممکن است. یکی از این تکنیک ها فرایند لیپوساکشن بازو است. روش لیپوساکشن بازو، که به منظور حذف نقص در بازو و حذف چربی بیش از حد انجام می شود، می تواند با یک روند بسیار راحت انجام شود.

 

لاغری موضعی بازو

 

لیپوساکشن بازو در چه مواقعی انجام می شود؟

متاسفانه چربی سوزی در منطقه بازو یکی از سخت ترین انواع چربی سوزی است. کاهش چربی با تمرینات مختلف بازو ممکن است. اما حذف چربی اضافی کامل با ورزش امکان پذیر نیست. در این مرحله، به فرآیند لیپوساکشن بازو نیاز است. پس از عمل لیپوساکشن بازو ، که به منظور حذف چربی از زیر پوست بازو انجام می شود، یک بازوی سفت و زیبا نیز به دست می آید.

 

قبل از لیپوساکشن بازو

قبل از لیپوساکشن، بیمار نباید از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین استفاده کند. همچنین ترک سیگار 10 روز قبل از درخواست مهم است. اگر بیمار داروهایی را به علت وضعیت دیگری استفاده می کند، باید به جراح اطلاع دهد و قبل از درخواست باید در مورد مصرف دارو با جراح مشورت کند. قبل از لیپوساکشن بازو، انتظارات بیمار نیز باید روشن شود. مشورت بیمار با جراح در مورد خواسته هایش مفید خواهد بود.

 

جراحی کشش بازو و لیپوساکشن بازو

چربی اضافی بازو گاهی اوقات با افتادگی پوست نیز همراه است. در صورت مشاهده افتادگی پوست همراه با چربی بیش از حد در بازو، می توان جراحی کشش بازو را با لیپوساکشن انجام داد. چون که وقتی چربی بیش از حد در ناحیه بازو برداشته شود، ظاهر افتادگی در پوست افزایش می یابد. بنابراین، برداشتن پوست اضافی با استفاده از برش و داشتن بازوی سفت لازم است. ترکیب جراحی کشش بازو با لیپوساکشن این ظاهر را فراهم می کند. در چنین مواردی، برای انجام این دو جراحی باهم، پس از بررسی و معاینه فیزیکی توسط جراح، تصمیم گرفته می شود.

 

هزینه لیپوساکشن بازو

هزینه حذف چربی اضافه یعنی لیپوساکشن، که به منطقه بازو اعمال می شود، بسته به نوع بیمار متفاوت است. هزینه لیپوساکشن بازو ممکن است بسته به ضخامت لایه چربی در ناحیه بازو، وضعیت بافت چربی و میزان چربی که باید برداشته شود متفاوت است. بنابراین، دادن اطلاعات دقیق در مورد هزینه به شما گمراه کننده خواهد بود. شما می توانید با تماس با کلینیک یک قرار ملاقات داشته باشید و بعد از بررسی، می توانید قیمت اطلاعات لیپوساکشن بازو را دریافت کنید.

 

لیپوساکشن بازو چگونه انجام می شود

روش لیپوساکشن بازو برای حذف چربی اضافی ذخیره شده در زیر پوست از روند لیپوساکشن کلاسیک بسیار متفاوت نیست. از سوراخ های میلی متری ایجاد شده در پوست، به لایه چربی رسیده و چربی اضافی برداشته می شود. این فرآیند همچنین می تواند با روش  لیپوساکشن vaser نیز انجام شود. در روش لیپوساکشن  vaser بازو، لایه چربی زیر پوست با یک فرآیند ویژه برای ایجاد فرم مایع، ذوب می شود. سپس مایع چربی فرم گرفته با مکش خارج می شود. حذف چربی اضافی به شکل صحیح باعث اختلال در ظاهر زیبایی بازو نمی شود. این کار معمولا پس از بی حسی موضعی انجام می شود. با بی حسی ، ناحیه بازو بی حس می شود و بیمار در طول درمان احساس درد نمی کند. پس از عمل لیپوساکشن بازو در یک محیط استریل، بیمار پس از یک زمان کوتاه به زندگی روزانه خود برمی گردد. پس از خارج شدن چربی از سوراخ های میلی متری، لاغری قابل توجه در ناحیه بازو رخ می دهد. این امکان وجود دارد که از این فرایند برای ایجاد ظاهر زیبا و شکل بازو استفاده شود. این فرآیند بسته به چربی بیش از حد در بازو در مدت زمان های مختلف انجام می شود. با این حال، معمولا در 1 ساعت، می توان برای هر دو بازو لیپوساکشن را انجام داد و کار را تمام کرد. با این حال، هنگامی که برنامه های ترکیبی با لیپوساکشن انجام می شود، عملیات طول می کشد.

 

خطرات لیپوساکشن بازو

روند لیپوساکشن بازو، مانند هر مداخله زیبایی ، به خودی خود نیز دارای برخی خطرات است. قبل از هر چیز از آنجا که با بی حسی انجام می شود، خطرات مرتبط با بی حسی در لیپوساکشن بازو نیز وجود دارد. همچنین خطر خونریزی و هماتوم وجود دارد. عفونت و انسداد جریان خون  نیز از خطرات مرتبط با لیپوساکشن بازو است.

 

دوره بهبود پس از لیپوساکشن بازو

از آنجا که این کار نیازی به استراحت ندارد، یک دوره بهبود بسیار راحت را فراهم می کند. پس از عمل لیپوساکشن، می توانید بلافاصله مرخص شوید و به خانه بروید. با این حال، توصیه می شود 1 روز در خانه استراحت کنید. در طول دوره مشخص شده توسط جراح، نباید اجسام سنگین بلند کنید و همچنین نباید از بازوها زیاد استفاده کنید. همچنین پس از جراحی برای بهبود سریع پوست می توانید از کرست بازو برای یک دوره زمانی استفاده کنید. استفاده از کرست بازو معمولا یک هفته طول می کشد. با این حال، اگر جراح لازم بداند ممکن است طول دوره استفاده از کرست تا 15 روز طول بکشد. در طول این دوره، باید به بهداشت سوراخ های میلی متری باز شده در پوست توجه کرد. برای جلوگیری از ابتلا به عفونت، این قسمت باید تمیز باشد. همچنین پانسمان سوراخ ها در دوره های زمانی خاص لازم است. حفاظت  این ناحیه از نور خورشید به مدت 10 روز یکی از مواردی است که باید در طول روند بهبود از آن آگاه باشید.

 

source: isvecklinik.com

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید