لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود

ممکن است زیبایی پوست انسان از زیبایی لباس و دیگر چیزهای او مهم تر باشد. در واقع، مد هم دقیقا برای این کار است. اما در مورد افرادی که دارای صورتی زیبا هستند تغییرات زیادی انجام نمی شود. آرایش به عنوان تغییرات جزئی برای کمک به زیبایی صورت افراد، انجام می شود. زیبایی صورت را نمی توان به راحتی تغییر داد و این موضوع مستقیم به زندگی اجتماعی افراد وابسته است. مهم بودن زیبایی صورت در جهان از نظر دیدگاه، غیرقابل انکار است. برای این منظور، درباره ابروها اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد. اطلاعاتی در مورد راه حل هایی برای افرادی که از فرم ابروهای خود راضی نیستند، آخرین اقدامات زیبایی شناختی در مورد ابرو و راه حل هایی برای افرادی که ابروهای نازک و یا ضخیم دارند خواهیم داد.

 

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود

 

لیفت ابرو چیست؟

افراد برای ایجاد تعادل در صورت، تغییر چهره و درشت تر و بازتر شدن چشم ها در ابروهای خود مداخله می کنند. در اکثر موارد برای تغییر حالت ابروهای زنان و شکل دادن به آنها، آرایشگران اقدام به انجام برخی کارها مانند تتو و میکرونیدلینگ ابرو می کنند. در سال های اخیر، مطابق با روند تغییرات زیبایی، مردان نیز در ابروهای خود تغییراتی ایجاد می کنند. البته هر کس که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهد، می تواند در صورت خود تغییراتی اعمال کند. توصیه می شود که این تغییرات توسط متخصص و با روش های مناسب انجام شود. با گذشت زمان عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائما به صورت خسته و بی حال نشان می دهد. از طرف دیگر،سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود. بنابراین، برای از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می شود. لیفت ابرو با توجه به سن،برای از بین بردن خطوط پیشانی و خطوط عمیق بین دو ابرو انجام می شود. چون این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابروها می شود، با لیفت ابرو هم ابروها فرم یکسان و جدید می گیرند و هم چروک پیشانی حذف شده و باعث جوان تر شدن صورت می شود.

 

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود

 

چه افرادی نیاز به لیفت ابرو دارند؟

  • افرادی که ابروهای افتاده دارند
  • کسانی که خطوط عمیق در پیشانی دارند
  • کسانی که خطوط عمیق بین دو ابرو دارند
  • افراد جوان و میانسال نیز می توانند لیفت ابرو انجام دهند.

 

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود

 

لیفت ابرو چگونه انجام می شود؟

با لیفت ابرو، کاهش چین و چروک های افقی در پیشانی، به دست آوردن خط طبیعی ابرو و سفت کردن عضلات سست ابرو انجام می شود. با استفاده از این روش، افراد از صورت خسته، عصبانی و خسته خلاص می شوند و چهره ای جوان و شاداب به دست می آورند. لیفت ابرو بدون جراحی یا با جراحی انجام می شود. لیفت ابرو با روش های مختلفی انجام می شود. این روش ها عبارتند از: لیفت ابرو با نخ، لیفت ابرو با جراحی

 

 لیفت ابرو با نخ

فرآیند لیفت ابرو با نخ به منظور رفع افتادگی ابرو انجام می شود. در این روش، هم میتوان از داخل موها و هم از روی ابرو، در مجموع از هر دو نقطه می توان این کار را انجام داد. با کمک نخ هایی که با بدن سازگار است و واکنش های آلرژیک را نشان نمی دهد از دو نقطه گفته شده با سوزن و نخ، لیفت ابرو انجام می شود. این روش بسیار ساده و موثر است. با بی حسی موضعی انجام شده می شود. لیفت ابرو با نخ 10 الی 30 دقیقه طول می کشد.

 

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود

 

خطرهای لیفت ابرو با نخ

در تکنیک لیفت ابرو با نخ، ممکن است قسمت مورد استفاده به خوبی تمیز نشده و باعث ایجاد التهاب شود. به منظور پیشگیری از التهاب و عفونت حتما برای درمان به یک کلینیک زیبایی حرفه ای مراجعه شود. در عین حال، با توجه به سن فرد، ممکن است ابروهای لیفت شده در مدت زمان کوتاه به حالت قبلی بازگشته و نیاز به تمدید داشته باشد.

 

ماندگاری لیفت ابرو

چهره فرد بعد از لیفت تغییر بسیار زیادی می کند. افتادگی ابروها چهره افراد را خشن، خسته و پیر نشان می دهد. بعد از لیفت ابرو با روش های مختلف چهره افراد جوانتر می شود. لیفت ابرو و کشیدن پوست پیشانی در افراد مسن باعث می شود که فرد تقریبا 15 سال جوانتر به نظر برسد. ماندگاری این لیفت بسته به نوع پوست، سن و نحوه بازخورد بدن فرد و میزان کلاژن سازی از 9 ماه تا 2 سال متغیر است.کسانی که لیفت ابرو انجام داده اند می توانند تا 20 ماه از نتایج لیفت ابرو لذت ببرند.

نوشته های مرتبط
4 دیدگاه

سلام، من یکم افتادگی پلک دارم میخوام چشامم و ابروهام کشیده تر بشه یعنی باید لیفت ابرو انجام بدم ؟

سلام وقت بخیر لطفا عکس بفرستید در واتساپ دکتر مشاهده کنند جواب را خدمتتان اطلاع دهم.

سلام ببخشید بر اثر تصادف آبروی طرف چپم از کار افتاده آیا میشه با لیفت ابرو را برای همیشه بالا برد؟

سلام وقت بخیر اگر میخواهید دائمی بالا برود ابروها باید جراحی پلاستیک کنید.

یک پاسخ بنویسید