مزوتراپی رویتا کر (Revitacare) مخصوص مو

تاثیر بسیار موهای سالم و پرپشت بر زیبایی اشخاص مسئله ای نیست که کسی مخالف آن باشد. درست به همین دلیل نیز از دست دادن موهای طبیعی و روند آن موجب کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. بنابراین یکی از امورات زیبایی اساسی که اکثریت جامعه به آن تمایل دارند؛ مربوط به زیبایی و سلامت موها است.

امروزه نام مزوتراپی رویتا کر Revitacare زیاد شنیده می شود و شاید شما نیز در مورد آن کنجکاو شده اید.

ما در این نوشته به کاربردهای این متد در کاهش ریزش مو می پردازیم.

مزوتراپی رویتا کر Revitacare برای جلوگیری از ریزش مو

مزوتراپی رویتاکر یک روش عالی جهت جلوگیری از ریزش مو شدید است. بنابراین به تمامی کسانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند توصیه می شود که از این روش استفاده کنند. بهترین نتایج در این نوع درمان با انجام حداقل 6 تا 8 جلسه با فواصل 1 تا 2 هفته (بنا به تشخیص درمانگر) دیده میشود اما با این حال گاهی اوقات جهت مشاهده نتایج کامل باید چند ماه صبر کنید.

علاوه بر این حتی اگر موهای زیبا و سالمی دارید و تنها بعلت قرارگرفتن در شرایط نامساعد دچار ریزش مو شده اید، مزوتراپی پوست سر را به عنوان یک روش پیشگیرانه امتحان کنید.

مزوتراپی رویتا کر Revitacare مخصوص مو

Revitacare تقویت کننده مو

راه های فراوانی جهت مبارزه با ریزش مو و قطع آن وجود دارد؛ اما آنچه موجب تمایز این روش نسبت به سایرین است؛ فرمول ابتکاری آن به شمار می رود که همانند یک جادو روی پوست سر و موی شما عمل می کند. این ماده شامل چندین ترکیب فوق العاده و سرشار از مواد مغذی است که تا عمق ریشه موهای شما نفوذ خواهد کرد. این مواد مغذی اکثر ایرادات فولیکول مو که موجب ضعف آن می شود را نابود می کنند.

مزوتراپی رویتا کر Revitacare روشی است که جهت درمان کلیه علائم ریزش مو مربوط به پوست سر و ساقه مو در زنان و مردان استفاده می شود. در واقع اسید هیالورونیک موجود در آن به طور کلی بر بهبود کیفیت مو از ریشه تا ساقه تاثیرگذار است. مزایایی که این ماده برای مو دارد؛ شامل موارد زیر می شود:

  • هیدراتاسیون پوست سر
  • کاهش ریزش مو
  • بازسازی مو
  • محافظت در برابر عوامل اکسیدکننده و مخرب
  • تغذیه فولیکول مو
  • کاهش شوره سر
  • بازگرداندن نرمی و درخشش به موها

مزوتراپی رویتا کر Revitacare چه مزایایی دارد؟

اگر پوست کف سر خشک دارید؛ ریزش مو موجب نگرانی و عدم اعتماد به نفس شما شده است؛ موهای شما آسیب دیده است و در برخی از مناطق کم پشت و نازک دیده می شود؛ مزوتراپی رویتا کر  Revitacare برای شما مناسب خواهد بود. این ویتامین درمانی مبتنی بر تزریق به منظور آبرسانی پوست سر و کمک به رویش موهای زیبا و مقاوم طراحی شده است.

در ادامه به مزایای این روش اشاره می کنیم:

1- احیای مجدد

فولیکول های مو به موادی همچون آرژنین، گلیسین و ارنیتین احتیاج دارند که قادر به تکثیر باشند. بنابراین مزوتراپی رویتا کر Revitacare با تزریق این مواد حیاتی به موها، موجب احیا مجدد و تازگی و شادابی آن ها می شود.

2- تقویت و محافظت

بخش اصلی موها از کراتین تشکیل شده است. مواد مفیدی همچون سیستین و روی دو ماده مهمی هستند که کراتین از آن ساخته می شود. بنابراین جهت اینکه موهای مقاومی داشته باشید؛ بهتر است که این مواد معدنی و مهم را به موها تزریق کنید.

3- محرک رشد

یکی از ویتامین های موجود در Revitacare گروه ویتامین های B است. از جمله خواص اصلی این دسته از ویتامین ها تحریک و تسریع رشد در فولیکول های موها محسوب می شود.

4- تغذیه و آبرسانی

در روش درمانی مزوتراپی رویتا کر Revitacare خاصیت آبرسانی که در اسید هیالورونیک وجود دارد؛ از خشکی بافت هایی که اطراف فولیکول مو وجود دارد؛ جلوگیری می کند. در نتیجه امکان ایجاد شوره سر نیز تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

Revitacare شامل عناصر تقویت کننده و تغذیه کننده فراوانی است که ضمن تقویت و بهبود ساختار مو، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز فولیکول را در اختیار آن قرار می دهد. در نتیجه ریشه مو به خوبی تغذیه می شود و همین امر از ریزش زیاد جلوگیری خواهد کرد.

درواقع این ماده به همان اندازه که پوست و ساختار آن را تقویت می کند؛ موجب کاهش ایجاد شوره سر نیز می شود که همین مسئله نشاط و سلامت موها را به همراه دارد.

نتایج سریع و قابل توجه

نتایج درمان مزوتراپی رویتا کر Revitacare بسیار سریع دیده می شود؛ حتی برخی از بیماران با دو جلسه درمان، شاهد توقف ریزش مو و شروع رشد مجدد موهای خود خواهند بود. در اکثر موارد نیز تنها در شش جلسه شما یک تغییر و بهبود باورنکردنی را در موهای خود شاهد هستید و از ظاهر زیبا و جوان تر خود با موهای سالم تر لذت خواهید برد.

عوارض جانبی مزوتراپی رویتا کر Revitacare

تمامی کسانی که این متد درمانی را امتحان کرده اند؛ بر این باور هستند که در صورت مراجعه به یک متخصص حرفه ای مزوتراپی عوارض جانبی بسیار کمی خواهد داشت. با این حال تمامی عوارض جانبی که گزارش شده اند؛ شامل موارد زیر است:

  • درد
  • حساسیت
  • تورم
  • خارش
  • سرخی
  • کبودی
  • ایجاد برآمدگی در محل تزریق و ایجاد تکه های تیره روی پوست
  • عفونت
  • حالت تهوع

چه کسانی نباید از مزوتراپی رویتا کر Revitacare استفاده کنند؟

با وجود اثربخشی بالا و عوارض جانبی اندک این روش درمانی، برخی از افراد نباید آن را امتحان کنند. در صورتی که در هر یک از گروه های زیر قرار دارید؛ از روش دیگری جهت کنترل ریزش موهای خود استفاده کنید:

  • خانم هایی که در دوران بارداری، شیردهی یا قائدگی قرار دارند
  • افرادی که به دیابت، آلرژی، التهابات و عفونت های پوستی و بیماری های نئوپلاستیک مبتلا هستند
  • کسانی که داروهای ضدانعقاد استفاده می کنند

سخن پایانی

مزوتراپی و میکرونیدلینگ روشی است که عملکردهای مختلفی دارد و سال ها است که جهت مصارف مختلفی از جمله جوان سازی و رفع عیوب مختلف پوست از آن استفاده می شود؛ اما عملکردی که در این نوشته بررسی شد؛ نقش این روش در کنترل ریزش مو بود. با استفاده از مزوتراپی رویتا کر Revitacare مواد معدنی مورد نیاز فولیکول مو به اسکالپ سر تزریق می شود.

این ماده خواص فراوانی از نظر آبرسانی، تغذیه و محافظت از موها دارد و قادر است که تنها در چند جلسه درمانی، نتایج خارق العاده ای را در موی بیماران ایجاد کند. هر شخصی که از ریزش مو یا کم پشتی رنج می برد؛ با استفاده از این مزوتراپی بسیار رضایتمند خواهد بود. با این حال بررسی های آماری نشان می دهد که اثرات این روش در خانم ها بهتر بوده است.

البته در شرایط خاصی همچون بارداری یا ابتلا به بیماری هایی همچون دیابت مزوتراپی رویتاکر پیشنهاد نمی شود. در برخی از موارد نیز پس از انجام این متد عوارض جانبی همچون سوزش، خارش، کبودی، عفونت، خارش، حالت تهوع، عفونت، حساسیت و غیره گزارش شده است.

Source: www.healthline.com, www.awbeautician.co.uk, www.laserspagroup.com

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید