معرفی محصول دیسپورت برای درمان چین و چروک

معرفی محصول دیسپورت برای درمان چین و چروک

تزریق دیسپورت (Dysport) خطوط ظاهری را که عمدتا بر روی منطقه بین ابروها تاثیر می گذارد را کاهش می دهد. این خطوط به سمت بالا و یا عمودی به سمت پیشانی گسترش می یابند. این خطوط بخصوص در هنگام اخم کردن فرد بسیار قابل توجه هستند.

بطور طبیعی با افزایش سن این خطوط اخم در زمان ریلکس بودن هم در صورت مشخص هستند، چرا که پوست ما کلاژن (فیبرهای پروتئینی مسئول الاستیک پوست) خود را از دست می دهد.

 

معرفی محصول دیسپورت برای درمان چین و چروک

 

اگرچه که دیسپورت می تواند به درمان چین و چروک های خط اخم کمک کند، اما فقط برای افرادی تجویز می شود که میزان متوسط ​​یا شدیدی از چین و چروک دارند. این روش برای خطوط خفیف اخم توصیه نمی شود. متخصص پوست شما می تواند به شما کمک کند تفاوت بین چین و چروک های خفیف و متوسط ​​را متوجه شوید.

اگر شما کاندید مناسبی برای محصول دیسپورت در نظر گرفته شده باشید، کل روش در مطب پزشک شما انجام می شود. این روش نیاز به بستری شدن نداشته و فرد می توانید بلافاصله پس از انجام این کار، مطب را ترک کند.

قبل از تزریق، پزشک شما احتمالا بیحسی خفیفی را اعمال خواهد کرد. بیحسی کمک می کند تا هر گونه احساس درد در طول درمان کاهش یابد. برای درمان خطوط اخم، پزشکان به طور معمول 0.05 میلی لیتر در هر مرتبه و تا 5 بار در اطراف ابرو و پیشانی شما دیسپورت را تزریق خواهند نمود.

 

داشتن چهره طبیعی پس از تزریق دیسپورت

همانطور که داشتن چین و چروک در چهره خوشایند نیست، داشتن صورتی یخ زده و بدون حالت نیز جالب نیست. برای بزرگسالانی که به دنبال ظاهری طبیعی هستند، ثابت شده است که دیسپورت کمک می کند تا ظاهر خطوط متوسط ​​تا شدید بین ابروها را بدون تغییر ظاهر و یا حرکت بقیه صورت شما کمرنگ کند. ماهیچه های درمان نشده هنوز هم بطور طبیعی کار می کنند، بنابراین می توانید به طور طبیعی احساسات خود را در چهره بروز دهید. این خطوط صورت هستند که به حداقل می رسند و نه حالات چهره ی شما.

از آنجا که دیسپورت نتایج طبیعی خواهد داشت، 97٪ از افراد تمایل به تکرار این درمان دارند. علاوه بر این دیسپورت در 69 کشور تایید شده و 25 سال تجربه بالینی در سراسر جهان دارد.

 

نحوه عملکرد دیسپورت 

یک تزریق، پنج نقطه.

دیسپورت با کاهش فعالیت های عضلانی خاص، خطوط ناخوشایند بین ابروها را از بین می برد. چروک ها ناشی از حرکات مکرر و انقباضات عضلانی هستند، که به این معنی است که ممکن است حتی در جوانان نیز به وجود آیند. یک تزریق در هر یک از 5 نقطه بین و بالای ابروها به طور موقت مانع از انقباض عضلاتی می شود که خطوط اخم را ایجاد می کند و بقیه عضلات چهره شما به طور طبیعی حرکت می کنند. به عبارت دیگر نتایجی با ظاهری کاملا طبیعی مشاهده خواهید کرد. شما می توانید به جای اینکه چهره شما را کنترل کند، چهره ی خود را کنترل کنید.

 

مدت زمان ماندگاری دیسپورت 

خط اخم بین ابروها را تا 4 ماه فراموش کنید. شما می توانید بجای نگرانی راجع به خطوط اخم کارهای بهتری را انجام دهید. اکثر افراد بهبود را فقط در طی 2-3 روز پس از درمان مشاهده خواهند کرد. طی فقط یک درمان 10 تا 20 دقیقه ای، دیسپورت ممکن است به بهبود خطوط اخم بین ابروها تا 4 ماه کمک کند. نتایج تکرارهای درمان ممکن است با اولین درمان شما قابل مقایسه باشد. به علاوه دوره استراحت بسیار کم است و شما می توانید سریعتر به کار خود بازگردید.

 

چه افرادی میتوانند از دیسپورت استفاده کنند؟

خطوط اخم بین ابروها شما را ناراحت کرده است؟ با دیسپورت با این خطوط مبارزه کنید. اگر شما کمتر از 65 سال دارید و به دنبال درمان برای بهبود چین و چروک بین ابروهای خود هستید، از متخصص پوست خود بپرسید که آیا دیسپورت می تواند درمان مناسبی برای شما باشد.

 

معرفی محصول دیسپورت برای درمان چین و چروک

 

عوارض جانبی دیسپورت

دیسپورت به طور کلی درمانی امن در نظر گرفته می شود، اما هنوز هم احتمال خطر برای بروز عوارض جانبی جزئی وجود دارد. برخی از رایج ترین موارد عبارتند از:

  • درد جزئی در محل تزریق
  • تورم در اطراف پلک ها
  • راش و تحریک پوستی
  • سردرد

چنین عوارض جانبی پس از چند روز باید حل شوند. اگر اینطور نیست، با پزشک خود تماس بگیرید.

عوارض جانبی جدی تر ممکن است شامل تهوع، سینوزیت و عفونت تنفسی فوقانی باشد. اگر هر یک از این عوارض جانبی را به وجود آورید، با پزشک خود تماس بگیرید.

یک عارضه نادر اما جدی دیسپورت مسمومیت بوتولینوم است. این اتفاق زمانی اتفاق می افتد که تزریق به قسمت دیگری از بدن گسترش می یابد. در صورتی که مشکوک به مسمومیت بوتولینوم هستید، به دنبال درمان اورژانسی باشید.

علائم مسمومیت

  • افتادگی پلک ها
  • ضعف عضلانی صورت
  • اسپاسم عضلانی
  • مشکل در بلعیدن و خوردن
  • مشکلات تنفسی
  • مشکل در تکلم

source: healthline.com, dysportusa.com

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید