هیدرودرم ابریژن چیست

هیدرودرم ابریژن چیست

هیدرومیکرودرم ابریژن روش درمانی بدون کریستال برای میکروابریژن و آخرین پیشرفت در تکنولوژی مراقبت از پوست می باشد. در این روش با استفاده از واترجت ها، لایه بیرونی پوست شکسته خواهد شد. اینکار یک بافت نرم تر و لطیف تر باقی می گذارد. هیدرودرم ابریژن برای افرادی که می خواهند پوست خود را لایه برداری کنند اما پوست بسیار حساسی دارند، مناسب است. این روش ملایم و آرامش بخش، بدون هیچ احساس ناراحتی است.

 

هیدرودرم ابریژن چیست

 

پوست پس از درمان کمی صورتی خواهد شد، اما این التهاب سریع  فرو نشست می کند. هیدرودرم ابریژن بر روی تمام انواع پوست ها استفاده می شود و چین ‌وچروک و خطوط پوست، گرفتگی و منافذ بزرگ‌شده روی پوست، لکه‌ های سرسیاه، چربی و خشکی پوست، تیرگی پوست، نقاط لکه مانند روی پوست و سایر مشکلات پوستی بهبودیافته و فرد ظاهری زیباتر و جوان‌تر خواهد داشت. برای پوست های چرب می تواند سبب کم شدن چربی پوست شده و منافذ را کاهش دهد. همچنین افزایش گردش خون و جریان لنفاوی به وجود می آید. پوست نتایج را بلافاصله بعد از انجام هیدرودرم مشاهده می کند. پوست نرم شده و احساس هیدراته شدن به فرد می دهد. فرایند هیدرودرم ابریژن حدود نیم ساعت طول می کشد. آب مورد استفاده، می تواند به صورت آب مقطر، آب نمکی یا آبی باشد که با مواد معدنی و ویتامین ها غنی شده است.

هیدرودرم ابریژن با استفاده از دستگاهی با سری الماس به آرامی پوست را لایه برداری می کند. این سَری پوست را با ملایمت مکش می کند که باعث می شود سلول های مرده پوست از بین بروند. آب با استفاده از نازل فراصوت که به دستگاه میکرودرم ابریژن وصل می شود، به پوست می رسد. سپس دستگاه پوست را به یک سرم که برای کامل شدن فرایند هیدراته پوست ساخته شده است، آغشته می کند. این کار باعث ایجاد قطرات بسیار ریز آب می‌شود که به پوست برخورد کرده و به‌ راحتی سلول‌های مرده‌ ی پوست را از سطح پوست جدا می‌کنند. در این لحظه جریان خون پوست بهبود یافته، رطوبت رسانی در عمق پوست انجام می‌شود و درنتیجه سطح ایده آلی از رطوبت برای تقویت پوست به دست می‌آید. بیمار در طی هیدرودرمی کشیدگی پوست و تراوش قطرات آب را بر روی پوست خود احساس می‌کند اما هیچ‌گونه احساس درد یا ناراحتی برای وی وجود نخواهد داشت. بعد از 15 تا 30 دقیقه هیدرودرمی پایان‌ یافته و به دستور متخصص زیبایی، انواع ماسک روشن ‌کننده و تقویت ‌کننده روی پوست قرار می‌گیرد.

 

مزایای استفاده از هیدرودرم ابریژن چیست؟

چرا فردی باید این نوع میکرودرم ابریژن را انتخاب کند؟ خوب، این روش نتایج طولانی مدت تری را نسبت به میکروابریژن معمولی دارد. آب لایه جدید پوست را که زیر سلول های مرده پوست تشکیل می شود، کاملا آبرسانی می کند. این به این معنی است که تورم و قرمزی کمتر وجود دارد. این درمان برای انجام قبل از یک مراسم مهم مانند عروسی، مهمانی سالگرد بهترین انتخاب است!

 

هیدرودرم ابریژن چیست

 

هنوز برای اینکه بفهمید که آیا هیدرودرم ابریژن به درد شما می خورد قانع نشده اید؟ بسیاری از نتایج قابل توجه دیگر نیز وجود دارند. بسیاری از افراد این موضوع را درک نمی کنند، اما با استفاده از میکرودرم ابریژن، می توان پوستی که سال ها پیش ساخته شده را از روی صورت پاک کرده، که اینکار پوست خشن را بسیار نرم می کند. در صورت استفاده از روش هیدرودرم ابریژن می توان جوش های سرسیاه و سفید را کاهش داد. یک مزیت دیگر آن، هیدرودرم ابریژن به پوست اجازه می دهد تا پوست محصولات مراقبت از پوست را بهتر جذب کند، که باعث می شود تاثیر آن ها دوچندان شود.

ممکن است برای شما سوال باشد که یک جلسه درمان را انجام دهید یا درمان را در چند جلسه برای ایجاد نتایج مطلوب دنبال کنید. یک درمان تک جلسه ای برای کسانی که مایل به جوانسازی پوست هستند مناسب است. برای از بین بردن خطوط و چین و چروک ها، جلسات درمانی بیشتری لازم است. توصیه می شود که 6 تا 10 جلسه انجام شود که بین آن ها از 7 تا 10 روز فاصله برنامه ریزی شده است. هزینه ها بر اساس جایی که درمان بر روی بدن انجام می شود و کلینیکی که این روش را انجام می دهد متفاوت است. هیدرودرم ابریژن می تواند روی صورت، گردن، دکولته و دست ها انجام شود.

 

هیدرودرم ابریژن چیست

 

مراقبت های قبل و بعد از هیدرودرم ابریژن

  • بعد از هیدرودرم ابریژن، شما باید پوست را با استفاده از کرم های ضد آفتاب محافظت کنید. حداقل از SPF 30 استفاده کنید و در صورت امکان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از در معرض اشعه خورشید بودن انجام دهید. از خودتان با پوشیدن یک کلاه و عینک آفتابی در مقابل نور خورشید محافظت کنید.
  • قبل از انجام هیدرودرم ابریژن، با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید.
  • موارد ممنوع: کسانی که با ایزوترتینوئین برای آکنه شدید در طی 12 ماه گذشته درمان شده اند و افراد مبتلا به عفونت های فعال پوست مانند هرپس یا زخم های سرد نیز واجد شرایط این روش نخواهند بود. کسانی که سابقه پوستی دارند که به درستی ترمیم نمی شود برای این درمان مناسب نیستند.

 

source: advanced-dermatology.com

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید