ژل بلوترو (BELOTERO)

ژل بلوترو (BELOTERO)

شما همیشه قادر به انجام کارهایی هستید که جوانتر از سن خود به نظر بیایید و با پوشیدن لباس های شیک، لبخند پرانرژی و حتی شخصیت پر جنب و جوش خود چند سالی از عمر خود را پنهان کنید. در عین حال اثرات افزایش سن هم در تلاش برای رسیدن به شما است و در مناطق خاصی از صورت شما چین و چروک و خط و خطوط ایجاد می کند.

شاید متوجه خطوطی در بالای لب خود شدید که قبلا زیر آرایش پنهان می شدند و یا خطوطی را در زمان نشان دادن حالات چهره در اطراف دهان خود می بینید. اگر چه این تغییرات طبیعی هستند، اما به این معنا نیست که شما مجبورید با آنها زندگی کنید.

خوشبختانه ممکن است گزینه ای ایده آل برای از بین بردن و صاف کردن این چروک ها وجود داشته باشد.

 

ژل بلوترو (BELOTERO)

 

بلوترو چیست؟

فیلرها گروهی از مواد غیر سمی هستند که در عمق های مختلف زیر پوست تزریق می شوند تا خطوط، چروک های عمیق، خطوط لبخند و اسکارهای آکنه را از بین ببرند، به لب ها حجم دهند، زاویه سازی چانه و بینی را انجام دهند، یا برای گونه های کم آب ظاهری کامل و لیفت شده فراهم آورند.

بلوترو یکی از سبک ترین فیلرهای موجود است. بلوترو گاهی اوقات “فیلر شروع کننده” نامیده می شود، و برای افرادی که مایل به کاهش خطوط ظریف در اطراف لب ها، گوشه های دهان و خطوط لبخند و بغض کم عمق دارند، ایده آل است.

بلوترو بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک پلی ساکاریدی است که به طور طبیعی در پوست شما یافت می شود و باعث لغزندگی فضاهای داخل مفصل می شود. کار اسید هیالورونیک جذب آب، رساندن مواد مغذی و فراهم آوردن سطحی نرم و ابر مانند برای پوست است. بنابراین هنگامی که شما اسید هیالورونیک را به داخل پوست خود تزریق می کنید، مانند یک اسفنج عمل می کند و با جذب آب گسترش می یابد تا چین و چروک ها را از بین ببرد و از مناطق کم آب پشتیبانی کند. آب اضافی که به سطح پوست آورده می شود همچنین شفافیت و تازگی را برای پوست به ارمغان آورده و بافت پوستی نرم و منعطف فراهم می آورد. این تزریق ها باعث افزایش تولید کلاژن می شود که به پوست شما کمک می کند تا پوست خود را قوی تر کرده و چروک ها را در طول زمان کاهش دهد.

مارک های دیگر از فیلرها در مقایسه با بلوترو دارای ترکیبات و چگالی متفاوت اند و در عمق متفاوتی از پوست تزریق می شوند. متخصص پوست و زیبایی با توجه به نیازهای شما فیلر مناسبی را برای رسیدن به بهترین نتیجه انتخاب می نماید. اما به طور کلی بلوترو یکی از سبک ترین فرمول هاست. بلوترو از بسیاری از فیلرهای دیگر سبک تر است، بنابراین می توان آن را در لایه بالایی پوست تزریق کرد و بدون خطر ایجاد برآمدگی، توده و یا کبودی زیاد استفاده نمود. به همین دلیل است که بلوترو عمدتا برای درمان خطوط کم عمق استفاده می شود، مخصوصا در اطراف دهان که پوست بسیار نازک است.

در مقایسه با بعضی از دیگر فیلرهای موجود در بازار، بلوترو به طور پیش فرض با لیدوکائین ترکیب نمی شود، اما بسیاری از پزشکان یک ماده بی حس کننده مشابه را با آن ترکیب می کنند.

احتیاط: اگر یک فیلر پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک اشتباهی در رگ تزریق شود، می تواند برخی از عوارض جانبی مانند شکستگی پوست، زخم یا نکروز پوست را ایجاد کند. خوشبختانه تزریق سریع آنزیم هیالورونیداز می تواند بلافاصله این اثرات منفی را معکوس کند. شما باید برای تزریق فیلرها به پزشک متخصص مراجعه کنید که می تواند این وضعیت را تشخیص داده و از داروی مناسب برای کنترل عوارض استفاده نماید. تزریق نامناسب همچنین می تواند منجر به عفونت شود. درمان های لیزر یا لایه برداری های شیمیایی و یا هر نوع درمان دیگر که روی پوست تاثیر می گذارد، می تواند خطر عفونت را افزایش دهد. اگر شما دارای التهاب پوست یا عفونت پوست هستید، از بلوترو استفاده نکنید تا عفونت بهبود یابد.

 

بلوترو بالانس چیست؟

ژل تزریقی بلوترو بالانس یک فیلر یا پرکننده است که برای صاف کردن و پر کردن موقت خطوط لبخند، خطوط بغض و خطوط دیگر متوسط تا شدید در اطراف لب ها و دهان استفاده می شود. نتایج فردی پس از درمان ممکن است متفاوت باشد.

 

مزایای بلوترو بالانس چیست؟

  • به صاف کردن خطوط و چین و چروک های پوستی متوسط ​​تا شدید کمک می کند.
  • در زمان لمس، طبیعی است.
  • حرکات و حالات صورت طبیعی و نرمال را حفظ می کند.
  • یک درمان سریع و آسان است که نتایج فوری و قابل توجهی را فراهم می کند.
  • نیاز به هیچگونه زمان استراحتی ندارد.
  • ژلی نرم و انعطاف پذیر تولید می کند
  • با ساختار طبیعی پوست شما ترکیب می شود
  • به راحتی خطوط و چین و چروک های سرسخت را پر می نماید

 

  چه کسی نباید بلوترو بالانس استفاده کند؟

بلوترو بالانس نباید برای بیماران دارای سابقه آلرژی چندگانه یا شدید (از جمله افرادی که سابقه آنافیلاکسی دارند) استفاده شود. بلوترو بالانس نباید در بیماران مبتلا به آلرژی به پروتئین های باکتریایی گرم مثبت استفاده شود. ممکن است فرد پس از استفاده از بلوترو بالانس در محل تزریق واکنش داشته باشند. این واکنشها می تواند شامل التهاب بوده و معمولا کمتر از 7 روز طول می کشد.

برای حدود 24 ساعت پس از درمان، از کارهای زیر اجتناب کنید:

  • فعالیت شدید
  • قرارگیری در معرض نور آفتاب یا حرارت بالا
  • مصرف آسپرین یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی
  • مصرف نوشیدنی های الکلی
  • قرار گرفتن در معرض هر یک از موارد فوق ممکن است باعث ایجاد قرمزی، تورم و یا خارش موقت در محل تزریق شود.

قبل از تزریق با بلوترو بالانس چه کارهایی باید انجام دهم؟

در صورت مصرف دارویی که بر لخته شدن خون اثر می گذارد، مانند آسپرین، یک NSAID یا وارفارین، به پزشک خود اطلاع دهید. این داروها ممکن است شما را در معرض افزایش خونریزی در محل درمان قرار دهند. اگر واکنش پوستی مانند زخم های باز، کیست ها، جوش ها، راش پوستی یا عفونت دارید، به پزشک خود اطلاع دهید. درمان باید تا زمان بهبود این موارد تاخیر یابد. همچنین در صورت مصرف دارویی که بر سیستم ایمنی بدن تاثیر می گذارد، به پزشک خود اطلاع دهید.

source: belotero.com, charlottesbook.com

 

نوشته های مرتبط
8 دیدگاه

سلام من زیر چشمم گود و کبوده چه فیلری پیشنهاد میکنید؟چند سی سی باید بزنم؟

سلام
بستگی به گودی و تیرگی زیر چشم شما نوع فیلر هم متفاوت است باید حتما از نزدیک توسط پزشک معاینه شوید تا بتوان نظر قطعی داد.

سلام من تزریق فیلر زیر چشم انجام دادم ولی پوست چشمم تیره تر و جای تزریق بصورت یک خط معلوم است به نظرتون چکار باید کنم>؟

احتمالا از فیلر مناسبی استفاده نشده است. خوشبختانه تمام فیلرهای موجود قابل جذب هستند و شما با کمی صبر میتوانید انتظار محو شدن این نتایج ناخواسته را داشته باشید.

سلام من 17 سالمه و میخوام تزریق ژل لب انجام بدم آیا عوارضی داره؟

سلام هیچ مشکلی ندارد ولی باید 18 سال تمام شده باشد.

سلام من از کجا میتونم این ژل و تهیه کنم

سلام در حال حاضر ما از این ژل موجودی نداریم.

یک پاسخ بنویسید