کاشت مو به روش SUT چیست و چگونه انجام می شود؟

کاشت مو به روش SUT از جمله بهترین و جدیدترین روش های غیر تهاجمی است که از طریق دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک و تحت نظر پزشک ماهر در این زمینه انجام می شود. در این روش از کاشت، فولیکول های مو با استفاده از منگنه لیزر به طور خودکار از قسمت بانک موی افراد برداشته می شود تا به نواحی کم پشت سر پیوند شود.

در این روش امکان رسیدن آسیب به فولیکول مو در حین برداشت بسیار کم است. به همین دلیل نتیجه بخش بودن این روش حدود 99 درصد عنوان می شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این روش از کاشت مو و نحوه انجام آن اطلاعات جامع تری را در اختیار  شما قرار دهیم.

کاشت مو به روش SUT چیست و چگونه انجام می شود؟

کاشت مو به روش SUT چیست؟

کاشت مو به روش SUT نوعی تکنیک غیر تهاجمی است که در حین انجام آن از تیغ جراحی و بیهوشی استفاده نمی شود. بنابراین اثری از جای زخم و برش روی پوست بیمار وجود نخواهد داشت. در این روش از دستگاه های بسیار پیشرفته و اتوماتیک استفاده می شود و بیمار در حین انجام پیوند هیچ درد یا خونریزی را مشاهده نخواهد کرد.

این روش پیوند کاملا تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. بنابراین هر فردی قادر به انجام آن نخواهد بود. در این روش 14000 تار مو در یک جلسه قابل پیوند است که تقریبا 3 برابر روش های قدیمی کاشت مو به شمار می رود.

این روش کاشت بسیار طبیعی است و هیچ کس تفاوت موی کاشته شده با موی واقعی را تشخیص نخواهد داد. در این تکنیک از کاشت مو فرد نیازی به جلسات درمانی طولانی ندارد و در کمترین زمان ممکن پیوند مو با بهترین شرایط صورت خواهد گرفت.

کاشت مو به روش SUT با استفاده از ابزارهای بسیار دقیق مانند منگنه یا پانج لیزر انجام می شود. از این طریق مو از قسمت پشت سر افراد که معمولا نواحی پرپشتی است برداشته می شود و بعد از انجماد به قسمت های کم پشت سر پیوند می خورد. انجماد و استفاده از پانچ لیزری سبب می شود تا از تخریب فولیکول های مو در زمان برداشت جلوگیری به عمل آید. از این رو نتیجه کاشت مو  با این روش رضایت بخش خواهد بود.

طبق آماری که در این زمینه منتشر شده است، تنها 1 درصد احتمال از بین رفتن فولیکول مو در این روش وجود دارد. بنابراین این تکنیک بدون جراحی و برش، نسبت به روش های قدیمی کاشت مو مانند FIT و FUT مزایای بیشتری را نصیب افراد خواهد کرد.

کاشت مو به روش SUT چیست و چگونه انجام می شود؟

مزایای استفاده از کاشت مو به روش SUT چیست؟

قطعا هر روش درمانی جهت کاشت مو مزایا و معایبی را به همراه دارد. این تکنیک نیز یکی از روش های ایجاد زیبایی است که با متد ها و لوازم پیشرفته ای انجام می شود. طی این روش فرد هیچ گونه درد و آسیبی را مشاهده نخواهد کرد. بنابراین مخاطبان این نوع از روش درمانی روز به روز در حال افزایش هستند. در ادامه این مطلب شما را با مزایای بسیار کارآمد این تکنیک بیشتر آشنا می کنیم.

  • در کاشت مو به روش SUT هیچ نشانه ای از تیغ جراحی و بیهوشی نیست. زیرا این روش غیر تهاجمی است و سبب می شود تا زخم و عارضه ای روی پوست ایجاد نشود.
  • انجام کاشت مو به روش SUT با روش ها و متدهای بسیار پیشرفته و به روزی انجام می شود. این امر سبب خواهد شد تا بیماران در حین کاشت مو هیچ دردی را احساس نکنند.
  • عدم خونریزی یکی از مهمترین مزایای این روش عنوان می شود. در واقع کسانی که این تکنیک را جهت کاشت و پیوند مو انتخاب می کنند، نیازی به نگرانی از این بابت نخواهند داشت.
  • استفاده از ابزار هایی مانند پانچ لیزری جهت برداشت مو و کاشت آن در نواحی مورد نظر، یکی دیگر از مزایای این روش عنوان می شود. از این طریق سرعت عمل پزشک افزایش پیدا می کند و تعداد جلسات کاشت، کوتاه تر خواهد شد.
  • در این روش از کاشت مو 3 برابر روش های دیگر تارهای مو پیوند می شوند. این امر به پرپشت شدن موها و تراکم طبیعی آنها کمک بسیاری خواهد کرد.
  • طبیعی بودن کاشت مو به روش SUT سبب می شود تا افراد بیشتری تمایل به انجام این درمان داشته باشند.
  • کاشت مو به این طریق تاییدیه های لازم را از سازمان های ذیربط آمریکا و اروپا به دست آورده است و جز نوین ترین روش کاشت مو در دنیا به شمار می رود.
  • نتیجه پیوند مو به روش SUT بلافاصله بعد از کاشت قابل مشاهده است. رشد 1 سانتی متری موهای کاشته شده و عدم ریزش مو بعد از کاشت از جمله مزایای بسیار منحصر به فرد این روش عنوان می شود.
  • استفاده از دستگاه های انجماد بعد از برداشت مو سبب می شود تا فولیکول مو قبل از پیوند دچار آسیب نشود و سالم باقی بماند. از این رو بهبود و جوانسازی موها در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

کاشت مو به روش SUT چیست و چگونه انجام می شود؟

چند تار مو در یک جلسه قابل کاشت است؟

تراکم موهای کاشته شده اولین گزینه ای است که افراد را به این روش ترغیب خواهد کرد. افرادی که دارای ریزش مو هستند یا به هر نحوی موهای خود را از دست داده اند با این روش از کاشت مو برای همیشه موهایی پرپشت و ضخیم خواهند داشت.

مشاهده تراکم این موها قبل از انجام کاشت مو به روش SUT توسط نرم افزارهای بسیار پیشرفته مخصوص انجام می شود تا مراجعه کننده تا حدودی با نتیجه این روش آشنا شود. از این رو مقایسه بهتری از پیوند موی SUT با سایر روش های پیوند خواهد داشت.

تراکم و تعداد موهای پیوندی بستگی به شرایط افراد و میزان درخواست آنها دارد. طبیعی است هر چقدر این تراکم بیشتر باشد، تعداد واحد های فولیکول مو نیز افزایش خواهد یافت. در هر بار برداشت مو از پشت سر، ممکن است یک یا چند تار مو به طور همزمان برداشته شود.

در کاشت مو به روش SUT هر چند تار مو که برداشته شود قابل پیوند است. به عنوان نمونه اگر 1000 تار مو از فرد گرفته شود، در یک جلسه همان 1000 تار مو کاشته می شود. به طور کلی با این روش امکان پیوند 14000 تار مو در یک جلسه وجود دارد که حدود 3 الی 4 برابر روش های دیگر کاشت مو عنوان می شود.

چه نکاتی را باید بعد از کاشت مو به روش SUT رعایت کرد؟

بی شک بعد از کاشت مو در دو تا سه هفته اول نباید هیچ گونه فشاری به افراد وارد شود. انجام ورزش های سنگین مانند وزنه برداری در این دوران ممنوع است. همچنین شستن ناحیه کاشته شده در این دو هفته باید به آرامی انجام شود تا به رشد طبیعی موها آسیبی نرسد. بعد از این دو هفته رشد موها روال عادی خود را در پی خواهد گرفت و نیازی به مراقبت های خاص بعد از کاشت نیست.

کاشت مو به روش SUT چیست و چگونه انجام می شود؟

در نتیجه…

افرادی که دارای موهای کم پشت هستند یا از الگوی طاسی مردانه رنج می برند، کاندیدای مناسبی جهت انجام کاشت مو به روش SUT به شمار می روند. در این روش حدود 14000 تار مو در هر جلسه با استفاده از پانچ لیزری و تکنیک انجماد فولیکول قابل پیوند است.

همچنین عدم بیهوشی، خونریزی، درد، برش و زخم از جمله مزایای بسیار مناسب این روش عنوان می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از این تکنیک بسیار نوین کاشت جهت درمان طاسی خود استفاده کنند.

Source: www.royanbeauty.com, www.medexical.co

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید